2015年8月18日 星期二

雀巢鵪佔

前幾排, 我一向去開一間純粹按摩店, 師父是個大力男人, 貪佢夠好力按嘛, 只是佢地全間店關門2個星期, 放大假回中國. 

當他們放完假的第二天, 我在網上查了他們電號, 本想先置電查詢是否已重開. 

只是接聽的聲線, 跟原本那店的人不同, 並且聲稱他們已搬了, 叫我去某銀行的那條街上某門號來找他們按摩, 連個地址都不給我. 

我發覺十分奇怪, 就去了原本的地址查看, 才發現他們沒有搬, 我打的電話號碼是假的. 

原來...... 有人襯著他們關門2星期, 在網上用了他們店名和地址登廣告, 但用另一個電話, 當人們打電話去時, 就叫人去他們的地方. 

好彩我沒有按假店的人指示, 去了假店, 真係...... 都唔知道會有乜後果, 好彩我夠機警. 

現在連加國世道都不好了, 騙子壞人滿街都係呀. 

2 則留言:

  1. 下!!!咁誇張!!!
    咁你有無話番俾哥間店d人知呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然有話, 仲俾哂所有資料過佢, 等佢自己跟進又好, 報警又好.

      刪除