2015年8月5日 星期三

身在加國, 都不用去太多地方買記念品了.

身在加國, 有個好處, 就是可以接觸到來自世界各地的移民, 這些人把他們當地的特產和工藝, 一併帶來盡顯在我眼前, 不用關山萬里的去到遠方來觀賞和擁有.

這是前幾天買到的. 是印度手工製造的首飾盒和香粉盒, 內裡有絲絨紙, 中間是手打的金屬盒, 外邊是玻璃珠, 玻璃環和漆瓷.


信不信由你, 10元3件喎, 嘩哈哈.,.... 大家係咪好羡慕我呢? 海鮮咁的貨仔, 十元商品店的價錢, 有買襯手了. 當然, 正果D呢, 已經俾我JJ 一手立左啦,哈哈哈..... 



 

2 則留言:

  1. 其實我都覺得澳門有好多野買...根本唔使去外地買番黎..
    但咁樣咩都有唔知係好事定壞事...
    出外時還要考量:到底澳門有無....先好買番去~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈..... 我通常去到外國, 會好少想會否係香港或加國有得買D野, 而唔買的, 價錢岩就買咖啦.

      刪除