2015年8月17日 星期一

大家快來, 俾D意見.

買了這件裇衫.

我本人覺得很帥, 但店裡試身室的老太跟我說: "You really like this type of color."

講到我好似衣服顏色和我本人(年齡)不相稱.

係啦, 這裡大家都係年經人, 大家唔該俾D意見. 如果唔係, 我拿回去退番錢了.



既裇衫上有水手的舵勾, 那我就加件西人漁伕的外雨衣, 大家點睇? 會否太吸眼睛呢?



17 則留言:

  1. 老太同少太, 睇法都唔會一樣架喎. 始終呢啲包含左看者的個人心境同心態, 單憑幅圖冇樣, 唔知你真貎的人, 好難定奪。 色水配襯係好Sharp, 老太咁問, 意思應該係話:「會唔會太鮮色太young呀」咁架遮. 即係等於, 一件老成衣裙, 一個成熟手袋, 放到一個十八年紀的女仔身上, 完全唔覺得乜, 只係話佢扮大人遮; 一件花短吊帶裙, 一個蝴蝶款頭「Cool」, 放在一個四五六十的女人, 就會比人側目咁。 人, 總會自佢規範左某個年紀, 要點著先合情理。 最緊要, 啲野配襯左落自己度, 自己OK, 開心外出去咪得囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 梅姑姑, 很久沒有見你了,

      係咖, 你講得好岩咖, 各花入各眼,

      我都唔係日常著佢, 大約係去旅行渡假去玩的時候啦,

      其實我都唔一定要人BUY, 最重要係唔想有任何地方 OFFEND到人.

      刪除
    2. 我係姑姑梅, 唔係梅姑姑呀......
      朋友街坊都叫我姑姑

      刪除
    3. 我係姑姑梅, 唔係梅姑姑呀......
      朋友街坊都叫我姑姑

      刪除
    4. 好吧, 姑姑..... 你姓梅嗎? 還是你的大名.

      你識唔識狂小子 TEDDY KIU? 他常常提起一個跟你相同的名字 - 姑姑

      刪除
    5. 我唔係姓海。 只是姪女細時, 我叫佢咁樣叫我而已, 亦係我的網頁名,
      之後新相識的朋友, 都係叫我姑姑.

      我唔識你講的狂小子啊.

      刪除
  2. 非常不錯,相信自己的眼光吧!自己喜歡就好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你近來好嗎? 沒有探你一排了.

      係咖, 我會照自己喜歡去著衫,

      刪除
    2. 宜家OK,腰同膝蓋未好返晒,好煩,心情也慢慢走出悲傷。
      我都係自己喜歡著咩就著,最主要舒服同岩自己.

      刪除
    3. 腰很重要, 膝蓋也很重要, 如果你未有醫生看過, 可以去藥房問藥劑師, 有沒有一些護腰和護膝, 我上年在冰路上跌了一下, 手掌先落地, 撞了一下, 後來用冰膚和戴個護腕, 舒服很多, 只是香港天氣熱, 這些東西不容易戴呢.

      刪除
  3. 我就個人比較少著d咁紅既衫~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係你, 還是毛寶, 記得你們見過你或毛寶著一件好紅的衫喎, 哈哈哈....

      刪除
  4. 其實你自己著得舒服同埋鐘意咪得囉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈..... 其實我只係怕著出街會 OFFEND 到人

      刪除