2016年7月1日 星期五

我這加燦不再習慣燦了.....

近年, 中國品牌時裝, 在跟歐美傳統品牌打價格戰, 來爭奪市場份額, 當然中國品牌爭到了比以前更大的市場份額. 

只是, 打完後, 各大歐美品牌都積存大量的存貨, 責死了現金, 要清貨, 就益了消費者, 尤其我這類身型特別, 廠商又不可不出的呎碼, 但又無乜人會買的, 就要減多多價來吸引我買. 

在美加, 我這個呎碼是很少人有的, 36"胸, 33"袖長, 42"褲長, 30"腰, 7碼半鞋, 全部都跟大多數人不同. 減價減到, 平常人買一件衫的價錢, 我可以買到4-5件...... 

不過, 我可能真係買得太多了, 堆到家裡快沒有位放了. 最近有網友仔提醒我, 係時候執下D野, 丟咁D出去了.

因為件件都係名牌好質地好款, 所以就不會把未著的丟出街, 所以..... 我會改變一向的習慣....

以前, 因為衣服好貴, 一件衫未穿洞, 我都不丟出去, 現在著到色淡左, 我就會丟了.... 唔洗再諗了. 

PS: 哈..... 前幾天我又見到GAP減得好勁呀, 原價$45一件的裇衫, 原本減完70%, 我買左一件, 俾錢時再減多我20%..... 咁..... 唔係$11蚊加仔都唔洗, 連稅後$75港元咋喎, 花園街都唔得呀. 攪到我放完D野係車後, 再入過去, 再買多7件, 買多一件跟剛才同色同款的, 大家估下係邊款我買左2件? 大家有無留意, 件件D袖都係接左上去, 原因係..... 因為由公仔上邊除落來咖.....

不過呢, 現在已經沒有中國造了, 大多都係孟家拉造咖, 看來香港食開中港貿易的那些人和老闆, 快要有些轉變了. 









沒有留言:

張貼留言