2016年7月19日 星期二

公眾對靚仔的誤解.....

其實, 任何人, 包括男或女,美或醜, 都會有機會來呃人, 呃人.... 從來都不是靚仔的專利. 

前排在網上炒得火熱的元朗美少女姊妹花, 被大陸男騙錢案, 原來個大陸男是個有大肚腩又滿頭白髮的"佬".... 而且家住在跟她們同區的元朗. 

真是好野了, "美少女"被騙了3百幾萬, 仲係被個肥佬騙, 當事人就真係要自己反醒一下了. 公眾就更不應該把靚仔和騙子看齊了.


PS: 如果有人問我, 為何我要犯眾人的懷疑, 衣著得如此. 我只能跟他們說, 我的衣服全是現成買回來, 我買到之餘, 人家也可以買到來著. 只是人家穿起來, 沒有我的好看, 要檢討的人, 應該是那些生活習慣唔好的人, 而不是我自己. 還有, 我花錢買衣服, 只佔我收入的零頭, 人家可以洗光個袋來買凌志豪車, 為何我不能花零錢買衣著? 人家袋中無錢, 都去裝扮得衣冠楚楚, 出入豪車, 為何我有能力也不能如此? 騙人的人, 大多都是先天有缺憾而喜歡踩低人的人, 被騙的人, 大多都是想不勞而獲的人, 跟靚仔不靚仔, 絕沒有必然的關係.


4 則留言:

  1. 只怪當然事人........真係唔知點講.

    回覆刪除
    回覆
    1. 想不勞而獲..... 對呀, 這個是被騙的人們最大共通點.

      刪除
  2. 回覆
    1. 唉.... 不過大多數被騙的人不會想到這點.

      刪除