2016年7月23日 星期六

大家仲唔快d 升級去 windows 10

在7月29日前, 都仲係免費咖..... 

windows 7或以上, 都可以升呢咖. 

我已經升級哂我家中的電腦了. 

我相信, 好快好快微軟會宣佈, 唔再支援 windows 7 了, 因為減省成本, 只支援 windows 10 或 8.1. 甚至, 好快會連 windows 8.1都殺埋. 

不過, 升級係會遇到些問題, 尤其手提電腦, 我大多都係網上找到答案, 因為之前已經有很多人成功升級, 我地現在來升級, 可以跟住前人的腳步來行, 容易好多呀.

還有, BILL 叔叔講, 任何人部手提電腦升唔到級, 佢地會送過一部手提電腦俾這人喎, 真係可以看得出佢地有幾大決心, 也可以看得出, 佢地之前版本的 WINDOWS令到佢地提供支援時, 水浸眼眉, 現在讓大家免費升級, 來解決麻煩了. 

現在 WINDOWS 10 呢, 需要的硬件速度就唔洗咁快, 我好多舊機都行得好快, 用舊 雙頻 PENTIUM 2.4GHZ+4GB RAM + 500GB 舊 SEAGATE SATA HD 都OK喎. 無行WINDOWS 7時咁慢了.

PS: 講起微軟叫人升級, 就想起我認識的一位唔生唔熟朋友, 佢開科技顧問公司, 但十分奇怪的, 佢每隔幾年就將佢間公司轉名, 或關閉一間, 再開一間. 當然微軟唔得因為產品出問題時, 關一間再開一間, 但細公司可以做到, 唔會免費提供升呢版本.

沒有留言:

張貼留言