2016年7月10日 星期日

做人最緊要係.... 踏實

唉...... 我有個係香港做社工的舊朋友, 前幾天同我講, 香港現在有很多新婚夫婦, 因為攪結婚時太心豪, 太想討好雙方家長的祈望, 一切超哂支, 婚後要成幾年才還清D咭數, 有些更因為咭數太多, 連最低還款額都俾唔起, 差點要破產. 

我就想起我這邊見過的一些人和事. 其實, 我自己都算對朋友有點義氣, 朋友婚禮時, 可以幫得到的, 就會幫下忙. 話哂, 最少這對朋友洗少D錢, 將來早D供完屋和準備好照顧子女和父母; 也可以更清楚看看朋友的為人, 是否可以一世人交個心俾佢. 

有時, 朋友來找我幫忙他婚禮, 我會先提醒佢: "這個是你自己的婚禮, 我不是你肚裡的蛔虫, 不會知道你想怎樣, 你要自己好好計劃. 效果做得好或不好, 都係你自己的事, 也不關教會裡屬靈不屬靈的事. 任何參與幫忙的人, 都是用愛心來彼此服侍. 還有, 下次別人結婚, 你自己結了婚後, 就唔該去幫下手, 唔好叉起隻手, 話自己乜都唔識做."

不過, 我就覺得, 我原來係咁多個識的朋友之中, 我做人最踏實, 對家人最盡自己責任的人. 


其實, 人由年少開始, 人生已經有左個軌道, 銅油酲始終都是裝番銅油酲的. 現在我見得人多了, 看看這些人怎樣拍拖, 就知道他們結婚後會咩幾多咭數, 就知道他們一世人是否一身債都還唔清, 就知道他們最後人生的結局. 不過, 我是十分專重別人的生活方式和選擇, 最重要佢地自己食得咸魚抵得渴, 選擇了行上這樣的人生路, 就唔好賴地梗, 賴個天厚此薄彼, 來怨我無愛心唔夠屬靈, 唔配在教會來拍拖結婚, 更來攪禍我拍拖, 這個就是我離開這間華人教會的原因. 


PS: 我離開這教會後, 竟然還有人打來告訴我, 什麼什麼人結婚沒有人幫手. 哈..... 我都無再去這間教會, 這些人自己唔識去幫下手, 下下來指意我..... 真是無厘頭!

講開又再講多少少, 在這教會裡, 有些人, 我一定會敬而遠之, 其中的主要原因, 是因為無原無故, 這些人會對我發生誤會, 而這誤會是我想不到, 到表面化時我才知道這些人原來這樣看我. 他們結婚時, 我當然不會自找麻煩吧! 他們不自己來到我面前, 具體說明他們要我怎樣去幫, 我就不會去幫了, 這個是合情合理, 莫要又在背後說我無愛心唔屬靈, 簡直強詞奪理.




沒有留言:

張貼留言