2017年4月17日 星期一

大6政府有幾看重華僑事務?

原來係北京, 已經舉辦左51次僑領訓練班, 而且還是由直屬國務院的國僑辦攪的(即是由最高的中央直接落ORDER的). 

睇報紙, 僑領訓練班的官樣文章來睇呢, 我心裡想著, 培訓了近萬名的海外華僑, 究竟培訓D乜呢嗄? 首先, 世界上咁多華人社團, 單單滿地可這裡只有幾萬華人,就有不下2千個單位和僑領, 誰有資格被認可做僑領, 回國受訓? 中央欽點? 中國領事館指定? 好似國內培訓社區委員會的大媽咁嗎?

官樣文章咁講>> 僑領要做中國發展建設的積極參與者, 有參與民族複興大業的大抱負. 我JJ話齋呢>> 這個嘛.... 咪玩啦, 都唔好旨意我D街頭二打六來做D難度咁高的事情了, 我都能力比很多人強了, 我想這裡99.9999999%的華人, 都不具備這點.

官樣文章咁講>>
僑領要做海外和諧僑社的積極建設者 - 關心海外僑胞福祉的胸懷,能廣泛團結僑團僑胞,能引領和諧僑社建設,我JJ話齋呢>> 我們這裡唐人街的文化宮,原本由國內出資, 後因為財困被銀行收樓而爛尾了, 最後要中領館派人來善後, 皆因為所託非人, 不善管理和理財. 任何人, 有財有勢有地方有著數, 怎會不能團結僑團呢? 只是最後, 人質素低就萬事皆禍.

官樣文章咁講>>
僑領要做中外友好合作的積極促進者。應有關注住在國和祖)國發展的大視野,我JJ話齋呢>> 大佬, 這裡中國人很多都溶不入本地社會, 我JJ比其他人還好一點, 但如果要我攪這些野, 我一定攪唔掂了.

官樣文章咁講>>
僑領要做弘揚中華文化的積極推動者。我JJ話齋呢>> 比起很多大6來的, 我的中國國學已經好勁, 論語和大學都睇得明白, 很多人都唔會明白, 也沒有心思裝載, 大部份人都沒有推動中華文化的能力.

官樣文章咁講>>
僑領要做中國和平統一的積極促進者。我JJ話齋呢>> 通常一聽人講台毒,薑毒, 藏毒, 我都唔會出聲, 哈哈哈, 大部份人都無能力去做文壇打手. 

用這些官樣文章內容, 來培訓D街頭二打六, D人傻左嗎? 到最後, 都係嘻嘻哈哈一齊吃喝算了吧! 哈..... 我想, 所以, 真正培訓的內容, 一定跟官樣文章上的, 不一樣吧!

PS: 有次我係香港跟團返大6旅遊, 自從團裡有個麻甩佬係架步被公安捉住後, 哈哈哈.... 個大6當地導遊, 就要不斷向上級報告我們整團人的行為(有沒有去架步的傾向), 佢坐係樹叢裡講手機, 用廣西雲南話講, 俾我無意坐係樹叢別一邊聽到, 佢真係好醒播, 竟然發現到我坐係樹叢後邊, 我唯有假裝聽唔明佢講乜, 同佢笑一笑 ...... 我JJ裝傻扮懵最叻呢! 哈....

2 則留言:

  1. 話明係官樣文章、就梗係畀官睇、平民百姓都唔知內容噏乜嘅居多。阿爺出錢收買唔到民心、只係發咗班掠水嘅擦鞋仔、這是人所共知嘅事。無它嘅、誰叫紅家會裡面家賊多咩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉.... 官樣文章.... 曾經大把海外華人....搬回祖國, 廣西很多印尼華偊.

      刪除