2017年4月8日 星期六

俾人叫我做"小資"

其實, 我真是第一次俾人這樣叫法, 但卻不是在中國內陸最左最紅的地方, 而是在今天資本主義的加拿大滿地可.

事情起因, 這人說她生活太困難了, 血糖低(因為她執意要修禪食齋), 又要天寒地凍等巴士, 我就溫馨提示佢, 在手袋裡放些小食和小水瓶, 真是好心著雷霹, 俾人咁來叫我. 

原本佢咁講, 我會照網上的解釋, 理解為, 佢形容我等同於.... 那些在中國大陸, 嚮往流行思想生活,追求內心體驗、物質和精神享受的年輕人. 

是這人提到我父親是上海人, 我是香港人, 才來叫我"小資". 這人真是狼心狗肺, 看來, 這人又去修禪又去佛寺, 都沒有改變她又紅又左的根了, 佢咁根正苗紅, 為何不回國內當旗手? 卻要怕著國內生活來遠走他方?

PS: 現在係加記, 尤其滿地可這裡, 很多中國人係由東北來, 這些地方是最遲接受改革開放的地區, 人們骨子裡仍舊深深的刻著"社會主義"的觀念.

沒有留言:

張貼留言