2017年4月30日 星期日

現今世代, 有乜野會令到人..... "我空虛,我寂寞,我凍"

噢..... 這個嘛, 就係無得"上網"了, 現在大部份人類都係網民了. 

無得上網, 買唔到心頭好; 無得上網,無得同人爹幾句; 無得上網, 連今晚同D FRIEND去邊度食飯睇戲, 都無哂厘頭; 無得上網,上邊大6打唔到的. 家陣上網, 去到邊都要手機, 無手機就要個流動路由器. 

大家有無諗過, 我地這世代人, 見得太多, 聽得太多了, 痛苦了. 

前幾天, 同班人一齊讀孔子儒家的中庸, 開頭就講, "天命之謂性, 率性之謂道!" 

嗱.... 嗱.... 嗱....大家咪話我JJ食古不化, 同現代網民講這些2千5百年前的東西. 只是自然賦與天生出來的, 就是人的本性, 順著這個本性去做事, 就是道了, 無用上網來添加, 人自然本身就已經有著成功必要的因素了, 只是人出生後, 給外物來漂染了,複雜化了.

為何人不能順著本性來做事? 為何人最困難的, 卻是單獨一個人時來面對自己的時候? 因為人始祖犯了罪, 我們每個人出生時, 都有著原罪, 就不能順著自然賦與的本性去做事. 

我如果沒有這由基督而來的赦罪大能, 我真是不能夠清清靜靜地來面對自己, 非要把自己每時每刻都忙著顧著, 才能不致發瘋發亂.

沒有留言:

張貼留言