2018年3月23日 星期五

督督督督督碌橙.... 我現在扮唱大戲, 息北返, 股南飛.... 呵呵呵.....

大家明唔明我唱乜姐嗄? 以前阿媽D大戲有唱, 鳥北返, 燕南飛. 家陣呢..... 利息返回向上, 股價跌囉向下喎, 都係一樣咁扣人心弦啊! 哈哈哈......

大家唔洗驚, 更唔用慌, 這個是好機會來咖, 可以拾平貨呀!

自從阿雜大大宣佈話取消2屆任期限制之後, 我JJ就預期到熊貓國所受的外部壓力, 將會越來越大, 阿雜大大唔洗煩接班人, 來緊廿年裡, 佢自己一往直前, 應對老美當奴友的壓力, 這個原是我意料之中. 今日當奴友更將熊貓國7千多億的入口中的4百多億, 列為抽重關稅的目標, 這個只是開塲白, 更多會陸續有來.

只是突區在熊貓國旁邊, 唔多唔少都受影響, 難保有一天, 我哥他們覺得要來加記暫避一下, 我現在就要有所準備了..... 

我現在可以足夠我和我父母舒服過日子, 但將來總要為我哥他們以備不時, 所以, 我現在會加大投資的力度, 以來增加投資收入, 應對將來我哥他們可能的需要嘛. 只是, 這樣, 我就要面對更大的投資風險...... 這個才是話題, 風險幾多, 才是合適....

我都唔可以好似後生時咁, 袋裡有一蚊當3蚊咁來投資嘛, 好吧, 唔好借錢囉, 袋裡有一蚊雞, 就買一蚊雞股囉...... 正所謂, 歲月催人老, 外貌可以像天山僮姥, 行為可以返老還童, 說話可以繼續跳皮, 但一到投資LU喎, 咪唔認老呀, 這個是大忌來咖.


8 則留言:

  1. 好巧合, 我就在香港和大陸為我仔女準備將來回流生活 XDDD !

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, 狡兔三窟喎, 講唔埋呀, 我係加國為我哥們準備不時之需, 可能我哥們也在香港為我準備呢, 這個不是更好嗎?

      LISA 姐, 話唔埋呢, 你D仔女在外國又係好似我咁諗, 諗住有乜風吹草動, 預備定等你和你先生有個退路嘛!

      刪除
    2. 地是人家的, 留唔留你是人家話事, 睇睇南非的白人 .....

      刪除
    3. 加國的地, 法律上是屬於印地安人, 連港英事頭婆都話唔到事, 但他們無法組黨來弄政權, 人口太少, 經濟力太薄弱, 生業實力太差. 南非是黑鬥白, 現在鬥完白, 那裡不同黑人種族再互相之間鬥過你死我活. 加國現在我一出街, 都乜野人種都有, 無人能夠惡哂去趕人走, 不過, 開始有些麻煩事發生, 所以做人一定要留條後路俾自己, 也要為家人留條後路.

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢現在督定來應對老美D壓力, 好啦, 都係要團結一致, 槍口對外了.

      刪除
  3. 閘王跟喪普鐵定要拗手瓜了!

    回覆刪除