2018年3月28日 星期三

大家咪誤會呀! 我JJ唔係網絡打手

雖然我JJ話重出江湖講財經, 但係我背後呢, 係無收左人錢來講野播!一直我都是想幫人達成財務自由的夢想. 

我以前係教會教人投資理財, 出發點係希望D教友係加國咁難賺錢搵食的地方, 生活得好D, 有多點財力來支持教會D經費, 有多點空閒時間來為其他人做些少少心意. 只是事與願違, 不知道是人們本身已經預設了立場, 還是我講得唔夠清晰, 我同親個個講投資理財, 最後個個都變炒, 又或誤解了我的出發點. 

現在大棚人步入中年了, 為到他人福祉, 我希望人家有個優質的退休生活, 健健康康, 快快樂樂咁過他們老年的日子. 希望今次我唔好再阿茂整餅了, 因為人生沒得個幾十年, 歲月根本就不容我們再來蹉跎了.

其實, 如果年青時入市, 什麼時候買等到中年, 再回望轉頭, 都是沒有分別, 都係會有錢賺, 都係會令到中年後的人生過得美滿. 

只是現在才入市的朋友, 人到中年, 什麼事都不再如年青時般的容易, 投資也是, 尤其快速增長的年代一去不復返. 什麼時候入市, 就變得對大家的退休生活質素, 起了關鍵性的作用了.

當然我係一個好跳皮的老頑童, 喜歡講下笑, 喜歡講下淡友好友的反面教材(當然少不了講下那個又可愛又可惡的當奴友), 來鼓勵大家去行上條大路好路. 

希望我今次一切的努力沒有白費, 也希望我自己沒有睇錯 - 現在不是入市好時機. 

PS: 我自己唔係一個有點小小成功就鬆毛鬆翼的人, 略有少成後, 我更對自己講, 一切只是幸運, 下次可能不會咁好彩和順利; 不要指望下次比今次更好運, 甚至不會誤判自己是個天生幸運的人(雖然我常常說, 我這生人有著由神而來的恩典和眷顧, 不過, 這個跟鴻福齊天的人生, 是兩回不同的事, 因為我背後這神, 是有其獨立意志的神, 不會一成不變來做事.)

所以, 我在應對越來越艱難的可能環境時, 我做人就會要求自己更勤力, 更緊慎做事, 內心出發點要更善良和正確.

3 則留言:

  1. 內心出發點要更善良和正確......
    Mr JJ 好有抱負, 悲天憫人, 讚啊!

    回覆刪除
  2. 願意無條件跟別人分享經驗斐和心得、讚都來不及、沒道理招人將自己視作網絡打手的。

    回覆刪除
  3. 無論做乜嘢都要量力而為,你點咗條光明路比人哋,但佢自己點行你根本就控制唔到……

    回覆刪除