2018年3月6日 星期二

從當奴友個髮型到舊經濟思維

嘿, 其實呢, 如果當奴友一直都係做生意佬, 我其實係唔會對佢個髮型咁刻薄的, 只是佢偏偏要走出來做政客, 仲要同我袋中的錢做埋決定喎, 咁.... 當然我係會唔老泥佢啦!

我第一眼見到佢, 係1980年代, 我係佢名下的賭場門口經過(當時離開夠歲數入去, 還有漫長歲月呀), 見到門口佢幅大頭相喎, 我第一個觀感就..... 令我想起100年前, 係 ARIZONA 和 NEVADA開賭檔開雞竇果班大佬, 呢, 即係獨行俠片中, CLINT EASTWOOD 要 啪底果班土豪劣伸呢!  MAKE MY DAY! 哈哈哈. 再唔係, 就係港產黑社會片中, 跛豪呀! 茅等華呀! 爛頭何呀! 果班呢! ICAC 拉完照佢地果班友之後, 這些人才可以繩之於法呢!

這些人開慣片, 腦海裡只有零和遊戲, 當然只會要人輸佢地贏, 這種經濟思維係有幾舊呢嗄? 連上世紀30-40年代英國佬法國佬打完第一次世界大戰後, 都已經話 OUT左 咖啦! 係咖, 當奴友個思維係19世紀老美西部蠻方土豪劣伸的思維呀, 正好體現在佢個髮型之上. 

100年前, 像當奴友這種思維的人來治國, 導致一戰和二戰, 死左幾千萬人, 今天當奴友用番同樣的思維去治國, 甚至決定埋我袋中的錢喎, 這個就令人很不安心了. 

大家咪話我危言蹤聽, 現在一切都只是個開始, 離開終點不知還有何年何時何月何日呀! 如果當奴友順利連任, 現在開始發生的貿易戰, 都只是小菜一碟. 雖然今天當奴友被佢D共和黨要員逼佢咪再講貿易戰,  佢無再講了, 老美兜指又再升番, 只不過, 以當奴友這種人, 俾佢今年中期試過到關, 再俾佢連任埋, 佢一定舊事重提打貿易戰咖, 條友無性咖.

昨天網友仔講我現在想溝淡我D貨的買入價, 噢...... 這個呢, 我..... 現在想緊, 這幾年的金融股科網股係咁升, 是建基於一個新經濟體思維下, 要是當奴友這些舊思維呢, 對一切金融科網股都係不太有利咖. 

唯一有利的, 可能係醫藥股, 因為在當奴友舊經濟思維反撲新經濟思維下, 很多人見到大上大落/大開大合/大變急彎的世途勢態下, 心臟病和情緒抑鬱病一定會節節上升, 噢..... 我JJ都係專心去睇醫藥股好了.




沒有留言:

張貼留言