2018年3月20日 星期二

肥士仆FB面臨老美更嚴格監管

有個加燦, 西人來的, 組建了一間叫 劍喬分析公司, 用軟件來收集肥士仆上5千萬用戶的公開大數據, 來分折這些這些人的投票取向和日常的心理取向, 幫助一些競選團隊建立拉票的策略, 包括老美當奴友和老英梅姨的競選團隊.

本來佢唔出聲, 就無人會知道咖喎, 而且佢仲離開左間公司添喎, 但點解佢要死出來謲悔呢嗄? 嗱..... 這個一定係佢洗濕左個頭, D客仔見佢咁神奇, 蜂湧咁來, 要求佢繼續去章顯奇蹟, 當然這些客仔LU 喎, 個個都唔係善男信女, 佢只需要一次不成功, 佢就有可能要成仁了. 哈..... 哈.... 哈.... 而且.... 可能...... 佢D客仔想頭越來越大, 要求越來越奇芭高超, 甚至可能...... 要佢催眠所有肥士仆上的用戶, 要幾千萬人自願咁去每月俾錢某某人洗(這個可能誇張左, 但唔出奇咖).

嘩..... 橫又死.... 掂又死, 佢..... 不如出來謲悔爆嚮口, 一五一十再加D油鹽醬醋茶落去, 等D人以後唔好再來找佢章顯奇蹟囉.

不過, 最無姑姑的, 就係肥士仆一直都係公開用戶訊息, 沒有想過, 有人會咁來收集大數據咖嘛! 今後, 老美政府會出於政治利益上的考量, 來製定法例來規管 肥士仆/亞嫲信/谷果這些巨頭互聯網公司, 這次事件, 一切都只是藉口來咖咋.

PS: 其實, 一早我JJ已經知道有人在收習大數據, 所以我用埋哂D同音字/錯字, 或花名, 或背語. 我一直都懷疑, 我報稅時, 寫下我捐錢去的慈善機構, 都已經洩露了我的左或右政治取向. 由這些大數據來漏露個人取向, 在現代資訊年代, 真是防不聲防.


沒有留言:

張貼留言