2018年3月8日 星期四

當奴友惡攪環球自由貿易下, 為何我心情會如此差?

大家可能會問, JJ你由細細個玩股票當煮飯仔咁, 少少股價上落, 你唔係會咁嘛?!

噢..... 其實呢, 我係膽生毛無有怕果種人來咖, 我一個人自己揸車週圍去一個月, 我都唔會怕, 全因為我習慣了那種環境和制度嘛! 同一道理, 老美由70年代開始推銷環球自由貿易, 一直到現在, 個制度係好透明好直線, 人人都知道條路下一站會有邊位哥仔上車嘛, 70-80年代係歐佬, 80-90年代係東亞, 90-00年代係中國, 之後就南亞.... 

人人一直都相信個制度會係公平和透明, 人人都相信終有一天會有好日子過嘛. 點知現在當奴友卻走出來講, 輸打贏要, 更改遊戲規則喎..... 嗱.... 咁就大鑊啦, 不單人人都對明天失去信心, 還有, 人人都開始不按規舉做事, 這個世界自此開始, 就會多事亂事煩事了. 

講真一句, 當奴友要更改環球貿易的遊戲規則, 即是重新厘定財富的衡量準則, 即是, 今天一元買個西瓜, 遊戲規則改左後, 就不能再用1元買了. 

甚至, 我一向準備了一定數量的錢來買股收息去退休, 現在被當奴友惡攪一下遊戲規則後, 我可能要更多的積蓄來買股收息, 才能夠維持退休後某水平的退休生活. 而且, 現在彈出個當奴友1號咁出來惡攪, 難保再過多幾個月幾年, 又彈出多幾個當奴友2號3號4號....., 斷續出來再玩野, 再請全球老美資產持有人嗌蕉咖嘛!

2 則留言:

  1. 買股收息可退休用....會夠使嗎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我由細細個就開始投資優質公司股票, 一向都好儉樸, 年青時又努力搵錢, 再加上千載難逢的環球開放自由貿易, 細細個時買下的股票, 又一路搵錢一路再買, 再加上一直都搵唔到理想對像來結婚..... 如果沒有當奴友惡攪, 真係到肯定退休時, 可以靠食股息過日子呀. 不過, 現在當奴友咁攪, 我真係唔太敢再勸別人咁做了.

      刪除