2018年3月25日 星期日

為何貿易戰很大機會會開打?

因為老美已經再不能維持這樣下去的貿赤幅度, 而熊貓國也要解決人口老化, 資源不足, 富貧兩極化等問題, 任何外表的政治表態, 如.... 當奴友針對熊貓國的態度, 熊貓國閘大大的換屆不換人, 都只是應對深層次問題的手段. 

其實, 回頭望, 我一早就不應該持有出租物業, 因為如果買中了加國銀行股, 其實單股息個回報係跟出租物業差唔多, 加國公民收加國股息, 稅率是低很多的, 加加埋埋個收益, 都會好似我持出租物業咁, 但係持股票, 唔洗咁困身嘛, 出租物業自己唔落手, 都要搵人做, 自己睇住嘛!

其實, 我自己一向外貌都是好可愛, 真係有很多女房客話唔捨得我這個業主仔. 只是相由心生, 出租物業呢, 個樣就唔可以太林善, 要有威嚴.  現在好了, 賣哂D出租物出業去, 就可以變回原本可愛到極的面貌了.

只是, 我原本計算得好好咖, 賣哂出租物業, 等股票大調整得果20-30%, 就入市買加股, 再加我加國公民持加國股D股息稅率低(股息收入乘大1.38的稅 - 股息的0.376; 如果這股息數目低於9萬, D常規稅率是40%, 實質就只係俾17-18%, 跟香港稅率差唔多咋), 我就不單只可以同我父母生活得舒舒服服, 還可以照顧我D哥們(如果有事). 

不過, 現在一打起貿易戰上來, 以往依賴自由貿易和路路暢通世界局面的銀行/金融/科網等行業, 頭上的光輝不再了, 回報率當然不再, 連每年的股息都不再好似以前咁. 

嗚嗚嗚...... 我JJ的優質生活質素大計, 可能要打個折扣.....

PS: 嗱..... 如果我D朋友來提議我買熊貓或突區地產呢, 我可以講一事, 咁多年來, 熊貓或突區地產係咁升, 主要原因是自由經貿下的世界局面, 熊貓國需要大量農村人口搬到城市, 來提供勞動力, 而突區就因為國內搵到錢的人想避開外匯和資金管制, 順便泊住D錢係突區地產上. 一到自由經貿曲終人散的時候, 我不知道會否再由城市大量遷移人口回農村? 也不清楚城市發展的可持續性. 我記起74年赤柬下金邊後所發生的事情, 因為他們知道外國經貿一封鎖後, 就沒有能力或意義去維持龐大的城市人口了.

1 則留言:

  1. 除咗傳統歐亞和花家之外、紅家嘅商貿路線主力已經漸漸深入拉丁美洲、中亞細亞、非洲、巴爾幹半島、東歐等地區。花大叔想玩殘紅家已經唔係咁容易。

    回覆刪除