2020年6月18日 星期四

我那大6大媽筆友 2

上次講過佢, 佢又係住係滿地可, 所以這篇係第二篇了. 

上次果篇講佢老公係5毛, 有次我係這裡一個研討會上, 見到佢老公5毛個款, 真係為佢難過. 不過, 慶幸佢係大6受教育, 佢還頂得順D5毛. 換轉係港女, 一早就一腳伸左佢老公去北冰洋好耐了.

佢以前同我講, 佢移民D手續, 係老母一手包辦, 佢和佢老公過來的置裝開支, 都係佢老媽俾埋錢佢, 來到後生活唔掂時, 佢老母係國內又會接濟佢地. 佢老媽前幾年往生了, 剩番層一線城市D樓俾佢, 佢賣左後, 這裡生活才好轉左. 佢仲話佢老公好污糟, 家裡的一切佢實在忍唔住, 佢自己一個做哂D家務喎. 我當時都已經羡慕到死啦! 娶左個咁樣老婆, 有個咁樣的外母乸, 咪話唔疏乎呀?

前幾排佢同我講, 因為中加貿易差唔多斷哂, 佢俾老闆豉椒左, 最近佢老闆又叫番佢返去開工, 原來係做中國人老闆係印尼生產D貨單, 仲話現在D單全部都由中國轉哂去其他國家. 不過, 佢話, 如果美國經濟唔彈起, 又或再爆第二波疫情, 佢就會再度無得撈.

我前排同佢講, 有乜野要買, 就現在好買左佢, 因為之後, 所有野都會貴哂! 嘿, 佢竟然諗到買新車俾佢老公和個女喎! 嘩哈哈, 真係妒忌死我, 我識咁多女性, 從未有D咁筍既野益佢地自己男友和老公. (除左我果個身邊好多女人的親戚, 佢D女人買好多名牌俾佢著上身, 仲話唔好丟佢地面喎! 其實真係好大壓力咖, 佢D女人要佢靚靚仔仔好似明星咁, 行係佢D女人身邊, 佢D女人咁大虛榮心理, 我這親戚其實好辛苦.)

好啦, 佢後來死死地氣同我講, 在羡慕佢老公的同時, 可否同情一下佢? 好啦, 其實, 我都好同情佢的, 聽說佢那5毛老公呢, 成日唔幫手做家務, 一日淨係識得掛住打機! 

我的結論係...... 一個上進負責任的人, 總會遇上一個做人唔爹唔吊的另一半! 娶或嫁個大6人唔緊要, 最緊要係唔好有共慘5毛的思維, 如果唔係, 就會辛苦死自己, 而自己生出來的下一代, 會做人好迷網!


沒有留言:

張貼留言