2020年6月28日 星期日

我估錯左老共D乜?

其實, 我由細時認知老共最錯的地方, 係我一直覺得,文革呀, 3反4反呀, 批鬥呀, 全都係老無一個人攪出來. 但到左今天, 我才知道我原來係錯得好離譜! 唔係囉, 係老無同佢同路人攪出來, 係一班人的集體意志呀! 所以, 今天大家不能單單去估雜乜乜心裡想D乜, 而係去估一群掌握全國各地民生國計黨企的人, 去估他們的集體意志! 是這一群掌握全國各地民生國計黨企的人, 讓路給他們當中, 被公認為最有能力的雜乜乜, 出來做領頭人, 為到這群人心中所想所信的無產階級偉大事業而戰鬥. 

我第二個最錯的地方, 我一直錯誤認為這班人對無產階級革命, 只是講講下, 不會認真咁來! 一到快達到無產階級偉大事業成功時, 這班人會後悔, 會開倒車來先保護自己的資產! 但係...... 現在香港發生的一切, 跟我們說出, 這班人是馬列思想的真正信徒, 是無產階級的忠誠戰士. 他們不惜破壞自己在資本主義下的利益, 來成就他們在無產階級裡的領導! 即是, 這班人看無產階級裡領導, 比資本主義下的利益, 看得更重! 老美的禁貿禁運和凍結資產, 是否有效? 現在香港D深藍色人仕個個搵著數, 大禍了! 一到清洗黨內不純正份子時, 一定有佢地份! 這種清洗是最慘烈的, 因為被當作叛徒來清洗!

第三個最錯的地方, 一直誤認為老共會慢慢放棄無產階級姓社不姓資的社會制度, 接受資本主義但左傾的路線, 如加國一般. 只是老鄧欽點兩代上海佬老江老胡出來做國家主席後, 全國各地民生國計都仍不掌握在老江老胡手中, 任何國計民生大事上, 老江老胡都無得自把自為! 即是, 老鄧......, 甚至老無, 都是一直計劃粉飾門面, 換湯不換藥, 大有欺騙外來投資之嫌, 以換取喘息的空間和時間呀! 

第四個最錯的地方,  一直都看不懂老共的階段性戰略性妥協, 一直以為是老共, 由極左傾無產階級鬥爭裡, 漸漸演變成.... 跟國際法治社會共存共融的互相倚存. 原來一切表面似是而非的"改革開放", 都只是為到下一波的敵我矛盾做好準備! 這個實在太別扭了! 連我JJ這樣的本來微藍人仕, 我都頂佢唔順, 變左黃色了. 

還好, 我JJ 這類港燦, 係老共最奈何不得的那些人, 甚至要極力爭取的那些人, 為何? 因為

1. 我住係外國, 有外國投票權, 而且我中文英文都唔差, 可以影響周圍的華人或西人社區和群體, 甚至寫信俾國會議員和總理, 直接影響外國政府對老共的長遠國策!

2. 我絕對適應外國生活, 能夠入鄉隨俗, 不用回流回港, 只需冬天時多做運動, 加國冬天就唔會對我有好大影響!

3. 我係外國都算撈得掂, 每次回國內, 都係回去洗錢科水俾老共, 絕唔會好似香港D藍色人仕咁, 處處都諗住搵老共著數, 對老共, 下下都諗住, 有無福利? 有無著數? 有無野可以傾斜俾佢地? 香港這些藍色人仕真係要小心了, 飛島盡良弓收藏, 狡兔死走狗烹, 嘿, 大把老共D往事, 唔好忘記, 千祈咪傻到刻意忘記這些, 到最後盞這些人自己大大鑊咖咋!

所以, 大家如果做著果D..... 俾老共認為係無關相干的人群, 就真係會變成老共眼中的地底泥, 要做果D...... 老共奈何不得, 又要極力爭取的人. 

PS: 嘿, 自從上年反送粽後, 我冬天就無左抑鬱和情緒低落, 而係情緒好高漲, 好似重新一次再搵到我人生的目標咁呀! 老共你係香港做得的一切, 真係MAKING A BIG DIFFERENCE, 但不是..... 為到你地自己找到更多同路人..... 同情人.... 或支持者, 哈哈哈!














沒有留言:

張貼留言