2020年6月8日 星期一

如果老共被全世界圍堵, 都是咎由自取.....!

其實, 對於我這一代在香港昇平時代出生的港燦, 從來都不對老共有什麼惡感, 從來更不會想著老共亡黨, 佢地被人清算!

只是老共原本好地地係大陸唔好走出來, 有乜事都透過獨立而又開放的香港, 來跟外間聯系, 根本就會相安無事. 

就算2003年沙士時, 佢地唔通報, 但有香港隔左一隔, 全世界疫情無現在咁勁, 後來由香港來跟全世界通報, 果時都唔會有好似今日咁, 全世界所有國家都來聲討嘛!

一切根本好簡單咖嘛, 大陸人喜歡佢地大陸D生活方式和制度, 好囉, 留係大陸囉! 唔洗走出來香港, 也不用移居到歐美. 大陸人行得出來香港和全世界, 就要跟隨外邊的制度, 更不應存心去破壞香港和全世界的開放制度, 這樣會令香港人和全世界的人不會開心. 大陸人自己又不開心時, 何必又要攪到全世界人都唔開心?

留番獨立而又開放的香港係度, 大陸人就可以一邊閂埋門過他們自己喜歡的生活, 也可以一邊透過香港跟全世界接軌了! 

只是, 大陸人話要"開放", 走出來"見識"世界, 但又要對外邊世界指指點點, 最後更立意去革這個世界的命, 要人地改到好似佢地咁! 何苦咁呢? 何苦起歹心來搶略香港和全世界呢?

2005年12月那一次我JJ回港, 行過山頂區, 那時已經乜人都有, 前邊來一群英國中年女遊客, 我就依著他們文化習俗去SAY 個 HELLO. 咁, 我對國內同志就唔來這一套啦, 因為佢地係國內唔來這一套嘛. 不過, 就有個好似現在上邊嗌交部果個梗爽的人物, 走在我面前, 不爽地向我問道, 為何不跟他們問好? 

後來我才知道, 這人淺褐色的外褸, 是當時上邊外派員的便服, 是官服來咖! 今天在電視上的嗌交會裡見番佢, 唉, 真是一模一樣. 其實, 從來都沒有人想過"亡我之心不死", 從來都是...... 人們想著怎樣去尊重大陸人他們的生活方式和習俗. 

其實, 我JJ家族, 被上邊評為最友善的港人, 因為我們家族在1949年前, 已經在香港定居, 沒有經歷過大陸變色赤化而要走難, 未經歷過大飢荒大逃亡, 未親身經歷過89年64, 也未在老共統治下過一天的生活. 所以, 我們對老共一直都是白紙一張. 只是, 老共2005年後, 一走出來, 原本的白紙, 卻被老共漂得"畏紅畏共"了. 

2019年7月21日前, 我都仲諗住退休回流回港, 仲叫朋友們一齊回流, 還睇中左個屋苑單位, 還諗住調錢返來落訂. 只是, 這一天之後, 我就徹底放棄這念頭, 也叫朋友們千祈咪回流!

其實, 上邊講"留港不留人", 實在好錯, 因為外國不是看上港人如"走狗"般, 所以才透過香港跟大陸做生意, 而是, 外國看著香港所實行的一國兩制, 能夠保證經貿可以安全往來! 沒有了港人一直苦心維護的一國兩制, 老共送幾多國內專才來港, 都不會有用武之地, 外國都不會跟老共談經貿. 最後, 只會閉門互相苦鬥, 更誤把港人看成眼中釘, 這又何苦呢?

最黑人憎, 上邊竟然還好似幾十年前咁, 還有果種"地主分田地"的錯誤思維, 誤以為"留港不留人", 落到來可以分到港人D儲備和基建. 老共50年代無左上海資本市場和資本家, 之後40年, 經濟慘到嘔番突出來; 國內卅多年來的汗水工場, 就是他們自己"鬥地主分田地"不義的後遺症!

所以, 如果香港一失去自主性, 把今天賴以維生的香港摧毀, 日後國內不單會嘔突, 更把他們自己推向亡黨之路, 之後當然就是黨內不同派別在鬥過你死我活, 最後齊齊互相清算了. 

今天, 全世界人都看出老共這些人的歹念, 明白到, 今天香港將會是全世界未來的縮影. 所以, 全人類現都在起意來圍剿老共, 老共不消失於世, 世上無人會有安樂日子過? 這個是老共給全人類的認知, 是老共自己親手種下的禍根, 與人無尤.








1 則留言: