2020年6月30日 星期二

咁熟口面, 唔怪得啦!

2014年果年, 我回港3個星期, 正好發生佔中.

其實我果年無乜感受得到香港地有乜變, 一切都好安全, 一切都守規舉!

只是果一年開始, 我就開始發覺香港不經不覺在變了.

果年發生一件怪事, 就係我係九龍仔公園大門口旁, 原本記得以前果度有自動售賣機, 天氣實在太熱太渴了, 但搵極都搵唔到飲野來買, 就坐底係櫈上, 諗住問D經過的人, 正好果度有人圍起左來攪 FUNCTION, 情況就好似我企係酒樓外商場D欄柵咁, 酒樓裡有人擺酒囉!

最先有個20-30歲神態不太好相與的女性經過, 我一見到佢咁款, 就唔敢問佢了, 之後, 就走左個年過半百的西裝友出來, 又係神態不太好相與咁, 又係來望望我, 我當然又唔敢問佢邊度有小賣部或售賣機.

我心諗, 我坐係公眾地方, 如果對方咁著重私隐, 就唔會CHEAP到係九龍仔公園攪FUNCTION, 洗少少錢租個私人CLUB唔係一了百了. 我當然沒有想到D人會咁CHEAP.

後來有個實Q姐姐來問我: "你係度做乜?" 我初頭想答佢: "係公園裡坐下行下囉!" 不過, 口渴到死, 都係入正題問佢: "我想買野飲!" 

我住係香港, 住到青少年, 都未試過咁謊謬, 係公園俾實Q問我, 想做乜喎!? 唔洗問阿貴, 係裡邊攪FUNCTION果班人, 叫實Q來保安保安我一番, 所以咁呢, 果個西裝友個樣, 就係我心中留下深刻印象! 話哂, 普通人唔會咁樣來動用公家D資源和實Q!

所以, 兩年後, 我係新聞上見到, 有人大爆"書局洗頭艇"內幕消息時, 我就認出係同一個的西裝友了, 怪唔得佢可以動用實Q來保安我啦!

不過, 由那時起, 我就開始覺得, 乜家陣香港D有權人仕,  可以咁CHEAP, 寧願去動用公家D資源, 都唔洗少少錢租私人CLUB! 由那時開始, 我就已經覺得香港就快不再一樣了, 大變很快就會發生了, 這些人以公營私, 做到咁出面, 將會令香港社會矛盾加劇!

人是決定事情發展方向的最重要因素, 沒有這些喜歡動用公家資源的人, 社會上就沒有人會發現, 社會存在極度不公平, 社會上就不會有人出來表達不滿了. 

我唯有開解自己, 可能佔中令這些人有如驚弓之鳥吧! 不過, 咁驚就咪係咁多人的地方攪 FUNCTION 啦! 況且, 九龍仔公園係好草根咖嘛! 好平民! 係咪? 特權人仕做乜係果度同小民爭地方呢? 

之後, 我唯一解釋, 就係這班人係度做緊"擦鞋"活動, 驚住我係果班佔中學生, 派來做探子, 之後安排大隊人來踩被擦鞋"政要"的場!

所以呢, 我JJ小朋友面孔, 有時係幾累事呀! 

沒有留言:

張貼留言