2021年7月23日 星期五

7.21.....時勢所然? 就可以出爾反爾?

這位朋友把幾大傳媒d 7.21 資料, 放在一起講, 十分有意思, 如果佢係youtube 上 coded 的字模, 無論係乜語文, youtube 都可以自動翻譯, 就可以讓更多人知道了. 

 https://www.youtube.com/watch?v=fY_k8BsB_7A

上年7月1日立XX法前, 我jj開始刪文(主要係擔心網友留言, 和自己當時有無帶煽情), 但刪到 2019年7月21日之前, 我發現我唔洗刪, 因為我果時出d文, 係帶有微藍成份, 即係,...... 7.21 改變左我, 由微藍變左做微黃. 當時, 仲叫人出來上街, 都唔可以令到我地今上在當奴友面前無面子. 

唉...... 事情發展到今天, 令我想起楚漢雙爭中最後的決戰, 當時雙方已經結盟, 以鴻溝為界, 兩分天下, 誰知劉邦一方乘著項羽一方東歸回根據地, 從後突襲, 最後在塢江合圍, 迫使項羽自殺. 

無記多年前套"楚漢驕雄", 講到劉邦為韓信所逼而出爾反爾. 其實, 都係時勢下的使然, 劉邦唔出來自己動手, 韓信都會自己動手吧!

 

好多時, 我JJ常常質疑, 明明時勢而至於此, 為何其他人看不到, 也不預先作準備?

我JJ係2018年時, 已經講明老美對熊貓國的政策已經大改變了, 而上邊來收緊突區的一切, 已經是箭在弦上, 當時我也安慰大家, 突區不會太差, 兩國總要留個交接點吧! 

當然, 我JJ能夠觀天下之勢, 這些年來我受益不淺! 最少我生活得安穩無患. 不過, 事事都用時勢來去思考, 雖然可保未來5-10年平安, 但10-30年後又怎樣呢? 

要知道, 長遠來講, 唔講公道, 出爾反爾D人, 其他人就咪行埋去, 更加唔好同這些人一伙! 真係無好處呀! (上邊片中那些拿凶器, 聲稱教仔的人, 實則幫人出爾反爾, 今天他們上哂畫面, 邊度都唔洗去了, 唔好講移民, 連出來行街, 都要閃閃縮縮). 我JJ咁多年, 都無買係突區上市d 熊貓概念股, 反而我買老美和加記D股, 好很多很多. 

如果大家想對上邊說不, 斯文的方法, 就係移民他方, 並且之後生活好美好, 人生過得有意義, 就可以令"XX制度的優越性"不一定岩.

PS: 為何勢之所在? 全因為很多很多我們這些小人物的共同群體效應, 當那些64後移民的人回流, 當人人都大買熊貓概念股, 當人人都搬回DA彎區, 當然這個就是勢之所在, 我JJ只能預計到天命不盡而已.



沒有留言:

張貼留言