2021年7月7日 星期三

新彊塔什庫爾干有D乜? 復興夢可持續嗎?

 果度的盤龍古道, 有D似西藏的72拐盤山路, 也很像美國COLORADO州 Pikes Peak 的盤山公路. 果次我租左部日產 ATLIMA 上去Pikes Peak , 十分容易和安全, 我真係唔會揸到入左對線喎!查實揸到入對頭線, 是十分危險呀, 上山時車速較慢, 但落山時, 我躺左2波落山, 車速都去到50KM/H, 如果入左對頭線, 咁就好危險! 我諗美國起公路時, 係有考慮過路面的安全性.

片中初頭的風景實在太靚了, 同美國 Pikes Peak D 景好似, 不過條片去到5分鐘之後, 我就見到路面情況好差, 兩旁D沙泥沖哂落路面之上, 而且片中司機就算揸到好慢, 都常常揸左入對頭線, 差D同對頭炒車(如6:15分的那幕), 路面情況相當危險. 條片去到 8:00, 更見到起條路時, 個山斬左一半來開路, 留番半個山D泥慢慢再跌落條路度, 之後要不斷去係條路上剷走D沙泥佢, 令到日後維護條路的成本, 十分高昴. 

什麼叫可持續? 營運成本低而效益大, 咁就係可持續了. 

我果次上美國 Pikes Peak, 是2011年去, 果時美國經濟普遍都差,  Pikes Peak 果度果個COUNTY, 當年頭9個月, 就有30多單自殺案了. 但大家睇睇, 經濟咁差, 上  Pikes Peak 果條路, 都仲係維護得好好, 唔單只起路果時, 路面設計到彎位果度闊D, 唔會咁易衝入對頭線, 更唔會留番半座山係路邊, 俾D泥不斷蝕落去條路上. 

所以, 以國力而言, 老美係最差最唔掂果時, 佢地基建都好過某地號稱盛世時的基建呀! 更不用說, 現在老美走出經濟谷低, 經濟全速咁上, 更不須說, 某地現在開始向下坡走了. 

不過, 美國 Pikes Peak 上山要俾錢, 我JJ單拖一人, 2011年時要俾$12, 現在加到$15. 不過, 值回票價, 路面安全D, 車速快D, 慳好多寶貴時間, 而且沿路好多設施, 廁所呀, 買食物飲品呀! 落山落到咁上下, 有人來幫我CHECK下剎車片有無過熱, 過熱就叫我停係避車處, 等半個鐘才好再上路. 俾佢美金$12 皮, 抵到爛, 相比某地看上去好似好平好抵, 其實乜都無, 去到自生自滅! 

PS: 所以, 下下諗住用平用抵玩, 來吸引D唔想附費的人, 是沒有用的! 願意附費的人, 往往都是那些較負責任的人, 會去注意自己和別人的安全和福祉, 是一個強大國家的根本!  

相反, 任何一個國家處處諗住去呃d 又唔肯負責任, 又唔注意自己和他人福祉的人, 有何用呢? 有何未來可言呢?



 



1 則留言: