2021年7月24日 星期六

為何我JJ不能自我安慰? 做人不能開心D?

原因很簡單咖咋, 因為在現實的真相下, 如果自己編個故仔來自我欺騙, 我JJ就會失去分析實況的敏銳能力; 再下次, 就會好容易分析錯誤. 

其實, 我JJ細個時, 係最喜歡自己呃自己, 最唔喜歡面對現實, 不過, 後來卻發現, 自己呃自己係無用的, 問題到最後都會來臨, 盞令自己拖在問題中更長更耐, 何必咁樣? 後來我學會, 一見到問題就立刻解決佢, 唔好拖, 唔收收埋埋唔理佢, 反而唔開心的時間會短好多.

就好似我JJ係2018年已經估到今天發生的一切, 係咖, 我真係比其他人早好多唔開心, 但我卻比其他人無咁耐唔開心. 希望我到左下年, 就可以睇得開D, 也見到自己部署見效, 唔洗唔開心了! 反而其他人會唔開心得更長時間, 由2019年唔開心, 可能到2023年都繼續唔開心.

所以, 做人唔好常常自我安慰呀! 更不要自己呃自己! 人生問題越早正視, 對自己人生越好呀!

PS:以前我係加記有好多移民來又回流的朋友, 其實, 佢地明知佢地自己人生問題並沒有校正, 問題遲早會再回來麻煩佢地, 好啦, 現在佢地又要再走過, 相反, 我JJ安安樂樂留係加記, 起碼唔洗上屋搬下屋先啦!

沒有留言:

張貼留言