2021年7月8日 星期四

同路人, 並不互相虧欠, 而是互相扶持!

突區走到現在, 很多人都行在相同的路上.

有些人可能走得較出較開, 有些人可能走得較隱約.

有些人好似我JJ咁, 時時預測俾其他人聽, 前路將會是一個怎樣的局面, 叫人注意安全, 這個本來就是扶持的一種! 

像我這JJ, 由2018年開始, 就開始嚐試提醒其他人, 到2019年就開始同人講去外國"申請難民", 到2020年就叫人不要有任何幻想, 條乜乜法一定會過, 一定會強力執行. 

當然, 我明白的, 有些人環境不一樣, 不想遠走他方, 不想從新開始新生活, 留番係度, 這個我幫唔到了.

我JJ自己從來都不知道怎樣去勸人, 唔好去行得咁開咁出, 說了自己預測將來發生的局面, 讓其他人自己諗自己, 作出相應的決擇, 我就已經扶持了各位同路人. 

所以, 同路人可以用唔同形式來扶持別人, 不一定係要走得好出好開, 才叫同路人. 

也所以, 行得較隱約的人, 比較行得開行得出的人, 並沒有行得少(始終我JJ預測將來, 都好傷心思和影響情緒), 也不存在什麼虧欠的情況, 只是各自爬山, 各自做自己認為對的事呀! 

PS: 想起以前去D教會, 當中好多人會去讀神學做牧師, 也有好多人會去做長老執事來服待教會的需要, 都係各自爬山, 做自己心中的事吧! 永遠不存在這些人做了些什麼什麼, 教會裡其他人就虧欠了他們, 要為佢地做些什麼事來補償. 

我JJ在教會, 咁多次幫了別人, 都係為到一個願望, 就係希望別人生活得好, 有餘力來幫助其他人, 而不是來幫我自己, 這個才是幫人的最佳出發點, 下下想著交換別人將來幫助自己, 就失了原意. 

最後, 如果一些人根本無心去幫其他人, 只諗住做埋D無用濕碎野, 為求交換別人來幫佢地, 這個也是十分不好的出發點, 我JJ也不會理會這些人了!

 


沒有留言:

張貼留言