2021年7月20日 星期二

豈真是...... 越勤勞越貧窮?


 我JJ相比好多華人, 真係算係最懶果一半人了, 不過, 我係加記算比其他華人搵到更多的錢, 雖然離開富有很遠, 但離開貧窮也有一段長距離. 

我JJ不是想說越勤勞越貧窮, 當然生活充裕跟勤勞係有關的, 但係, 好多人都以為勤勞係指肌肉發達果D勤勞, 而往往漠視了諗野上的勤勞, 忘記左常常動動腦筋, 要常常去思考呀! 

勤勞得來, 只用肌肉, 只係度用手用腳猛做, 甚至死做爛做, 到最後, 有乜用呢? 肌肉得來唔用腦, 咁就不如躺平好了, 因為現在係機械化自動化的年代, 遲D就更會係人工智能年代! 肌肉鬥得過機器嗎? 咪傻啦, 古代無機械. 就話無得躺平姐, 家陣咁多機械做哂D野, 當然可以躺平囉.

D人貧窮, 唔係因為佢地肌肉上勤勞, 而係佢地唔用腦囉! 唔UPGRADE自己!

係現代社會裡, 有一種古代社會無的東西, 就係"社會生活成本". 因為社會上有固定的基礎設施嘛!(如公路, 醫療, 教育, 政府行政, 供暖, 供水, 供電), 維持這些基礎設施, 任何人活在這社會裡, 都要俾一份錢嘛! 返工搭公交車或揸車用路面, 要俾公交費或路面使用費(汽車牌費或汽油附加稅), 免費醫療+教育+政府行政(交稅時交埋), 供暖+供水+供電(唔洗俾水電媒費呀?), 如果係福利國家(要俾多D稅呀, 如加記失業保險5%, 供退休金供10%).

D人越來越貧窮, 主要因為佢地用肌肉所產出的價值, 抵唔到佢地自己應付的社會生活成本. 

我JJ怎去勤思考? 

1. 做份工近自己屋企, 又或買屋時買近返工地點, 慳時間, 慳油錢, 慳汽車維修. 人地3-4年要換車, 我開足10年. 

2. 份工產出的價值, 不單要抵到自己的社會生活成本, 更要可以儲到錢. 如果份工抵唔到, 可能就即係個 CAREER PATH 有問題, 要盡快轉工. 我JJ第一份工係抵唔到自己社會生活成本, 之後第二年都係咁, 咁我就唔DO了, 寧願係屋企接JOB返來, 係屋企做! 直到找到份多過"社會生活成本"好多的工, 才安心做落去.

3. 思考自己生活方式, 是否有必要咁來生活, 咁開支囉!? 有時, 係可以唔洗洗咁多錢嘛!

4. 稅率是否可以低D? 係加記, 不同收入種類, 有不同稅率呀, 選岩自己的工作方式和收入, 就可以有更佳的稅率, 一年俾少10%稅, 攞去投資, 20年後, 就幾倍唔同了. 最後, 會好似我JJ咁, D稅率越來越低, 最後可以豉椒左老細, 靠食股息來躺平了, 現在我JJ俾D稅率, 係一生人之中, 最最最低! 這個就勤用腦的後果.

5. 思考下自己有無健康生活, 生活得健康? 將來的醫療開支少好多嘛, 加記65歲前, 都要俾藥錢呀! 少左醫療開支, 就唔會貧窮啦! 

6. 條女肯唔肯同我咁來生活? 如果唔肯, 就咪攪咪結婚了. 好多人(尤其華人), 結婚時係諗住要男方就哂女方, 不過, 如果男方一向生活儲到錢, 又生活得十分健康, 人生向著美好的方向走著, 相比女方生活不如男方, 為何女方不去改改自己呢? 為何要拖死男方呢?

7. 唔好跟人行條人生, 自己要問下自己, 自己係咪想人生咁先? 條女講乜乜婚姻傳統, 牧師講乜乜信條, D老細講乜乜職工修例, 同事講乜乜唔岩數, 生意伙伴講乜乜發圍, 都要自己諗諗, 唔好俾人老點!



 


沒有留言:

張貼留言