2020年12月5日 星期六

校腳走佬系列 1 去邊度好呀?

近來乜乜法過左後, 原來係全球通用喎! 噓, 就算我JJ唔怕, 但都唔想導引各位BLOG友仔去想一些唔開心或不太安全的事情!

 哈哈哈, 所以我近排少左出文啊! 當然, 出文出到未能造福大家, 我JJ就唔出囉!

不過, 最近聽到人人都想緊校腳走人, 咁, 其實我JJ係過來人嘛! 可以寫D野俾大家, 通下水, 俾D TIPS大家呀!

今次係寫呢....... 如果大家有幾個地方可以揀去呢, 而又一樣較容易申請......我就會提議大家..... 

1. 西瓜靠邊大, 一定要去大的地方, 那個國家地方越大, 資源越多, 產糧越豐厚, 民眾教育越高越富有, 民主自由度越高, 就越好, 就算將來一時三刻停澌D外貿, 都可以捱到好多年吖嘛! 照咁原則, 當然係來美加好啦, 美加地方大, 出口糧食多, 藥廠生產力強, 照顧本土自己國民一切, 都能力卓卓有餘呀! 

2. 言語和制度, 當然英國/台灣/澳紐好啦! 美加/歐洲行車係右上左落, 同突區/台灣/英國係相反喎, 我成日返來時, 最危險係過馬路呀, 哈哈哈, 好容易睇漏左就過馬路呀! 大家去到D言語和制度唔合適的地方, 又真好澤洗, 好似我JJ來到法語的加記魁北克咁, 這裡一出街, 除左乜都係法蘭西話之外(路牌和道路情況告示全都係), 更加係用內陸法, 我地港燦習慣左普通法! 不過, 好彩係, 我現在習慣左, 去到西班牙語的中美南美, D路牌都睇得掂囉!

3. 天氣, 其實, 講真, 加記D天氣係好難頂呀, 上年721之前, 我仲成日諗住回流返來過暖和的冬天呀. 當然唔係我係加記撈唔掂啦! 只係一到年紀大時, 就要搵個冬天天氣好的地方住. 只不過, 我現在打算..... 將來年紀再大, 冬天去中美洲過日子了.... 英國天氣都唔好, 美國南部就好少少啦, 不過, 美加西岸有地震, 東岸有巨風. 台灣一切對我地港燦來講, 就真係無敵了, 不過台灣有地震喎! 世界上, 環境對我地一眾港燦最完美的地方, 唔係突區囉? 只係現在俾人咁攪..... 唉...... #*%($&@)%$)^*!(($_^Y)*#*%$)^~(@), 省下百句的粗口. 

4.  國債?人民欠債? 其實, 仲要睇果個國家係咪生產大國囉, 如果係乜乜工業農業生產大國, 多多國債, 人民多多欠債, 都無問題呀! 而且, 這些國家係人民富有政府窮, 還富於民呀, 生活係果度, 只會越住越富貴呀! 就算疫情下, 要加稅, 就算加幾個%, 連我JJ這些係加記唔算富有的人, 都係濕濕碎咋! 最重要係衣食無缺! 咁就得啦! 現在時勢唔好, 預計到自己在那國家衣食無缺, 就已經係高人一等了. 相比上邊, 上邊既不是工業大國, 很多基本工業品都係靠進口, 連農產都要進口, 住係果度, 有乜事起上來, 就好易凍過水, 而且上邊D乜乜債, 不比美加好喎!

5. 是否移民國家? 係呀, 去傳統的移民國家, 當然有著數, 講得係移民國家, 當然係鼓勵D人移民去啦! 當然國家政策上, 係會傾少少去益移民, 幫助移民. 大家移民去到新地方, 當地政策幫到D移民, 係十分重要呀! 當然果D政策係想大家落地生根, 跟當地融合一起! 不過, 一落腳有D政策幫下忙, 總好過無呀! 還有, 移民國家D人, 大多都會對新移民友善一D, 等新移民容易安居樂業呀! 英國/歐洲/美國(美國人口中的一二代移民, 佔得越來越少), 都唔係移民國家了. 澳加紐都仍然係, 有個傳言, 加記稅局對10年內的新移民, 大多都唔會查得咁緊, 一到第5~6年之後, 大家就要醒爬了!

6. 工作機會? 嗱, 各位, 我JJ就從來都沒有什麼CAREER PATH, 因為我唔相信一個CAREER會帶給我家肥屋潤囉! 只是用來糊口吧! 大多數人從來都係CAREER之外果D收入, 才是最決定性呀! 工作機會, 對移民來說, 只佔一少部份呀! 尤其如果大家係突區有層樓, 賣左去移民後, 生活質數不應太差! 我地港燦去移民, 應該著眼於CAREER之外的各種機會呀! 有些國家的政策, 是十分鼓勵人民去尋找在CAREER外的一切機會呀! 加國係啦, 美國係啦, 英國/法國/紐記? 應該唔係, 澳洲? 唔知了. 

好啦, 等我再諗諗仲有無什麼CRITERIA 去決定去邊度移民, 如果再有, 又或有BLOG友仔來問我, 我會再寫, 如果無, 我會去寫"校腳走佬系列"的另一些題材囉!






 


2 則留言:

  1. 香港天氣凍有時比外國凍, 因冇暖氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都要出街呀, 太耐無出街, 對心情不好,

      刪除