2020年12月24日 星期四

聖誔快樂呀各位! 我JJ不忘各位在逆境中! 一起自強吧!

 

 

今年, 是個特別的聖誕, 因為我們身逢大逆境, 時代大轉接, 沒有不過於...... 需要一個不畏逆境的心態. 

我JJ來加記移民咁多年, 都有逆境呀! 不是一帆風順, 但每當把逆境看作一個發圍的機會, 我JJ大多都會有不錯的果效, 最少無穿無爛啦!

各位, 無論大家決定去或留, 都不能少了那份在逆境中的 "BUSINESS AS USUAL"的心態, 就算決定去國離家, 遠走他方, 和跟留下來的人, 都要主動去自己掌握自己的未來和命運, 未來是自己一手創造的, 不是人家給的, 不是人家決定的, 不是人家分配的, 不是人家為我地包攪掂了. 如果任何人說同我地包攪掂, 最後都會係一鑊粥收場! 無論係政府, 無論係外國, 無論係社團組織, 無論係志願團體, 無論係宗教紀律團體, 無論係太太團供會標會, 如果諗住有個靠攏, 那就太天真了. 

自己做好自己事, 為將來未雨綢繆, 有餘力時, 就出外幫下人, 回饋社會, 盡量避免去使用公共資源, 人生咁就安穩了.



沒有留言:

張貼留言