2020年12月14日 星期一

校腳走佬系列 6 異國情鴛驚夢散, 督撐..... 哈哈哈.....

網上見到有人講, 佢要校腳去英國, 就要同現在女友分手了, 因為女友係個大家閨秀, 三步不出閨門喎!

就令我想起, 十幾年前, 有舊香港朋友介紹一位女仕俾我, 佢真係好高呀(可能有173), 到我耳仔喎, 香港女性之中, 佢真係好高呀! 咁, 果次見佢, 同佢去旺角食自助餐呀.

當時那位女性見到我件裇衫有自己洗水的皺紋, 就問我點解唔攞去洗衣店喎! 咁, 我就解釋俾佢知道, 我係親戚空置單位度住, 唔近任何大型屋苑, 左近無商場, 要行15分鐘才去到最近的洗衣舖, 一來一回, 再加再去攞番回來, 就係4X15=60分鐘了, 倒不如我沖完涼後, 自己落手洗, 10分鐘就洗好了. 

我最後斷定, 這位女仕在那時, 並不應該移民, 因為果時佢住係香港, 生活乜都好, 香港那時的情況又係咁好, 佢只差身邊無個男朋友, 以佢咁優異條件, 不如係香港搵囉! 佢如果跟住我去左加記, 我真係唔可能搵番同一的港式生活俾佢, 話哂我這裡一出街就係法文, 有些人更只講法文, 我要同佢講法文, 揸車出唐人街食飯, 要最少揸45分鐘呀. 如果這位女仕來我這裡加記滿地可之後, 我一定會好虧欠佢, 令佢生活咁樣受到重大轉折呀.

不過, 如果換轉番果陣時, 好似現在香港情形咁, 我會去問佢...... 會否留在香港, 來賭將來港式生活不變? 還是直頭, 當港式生活不復存在, 直接了當跟我去外國換過別外一種生活方式? 如果佢肯放棄港式生活, 我就會花多D時間來彼此深入認識. 

移民最重要係要改變自己生活方式和心態囉! 唔係因為我靚仔佢靚女, 咁就乜事都解決到! 跟我我這種人結婚, 已經容易好多, 話澌我係果D做開家務/煮飯/執屋的男人, 不過, 如果對方一定要係外國過港式生活, 咁真係連我這些咁容易話為的男人, 都無計了. 

所以, 大家如果現在跟女朋友或男朋友到左斷捨離的決擇時, 個中心問題係要去問..... 對方是否願意改變自己生活方式和心態到外國生活? 還是, 留在香港, 來賭將來港式生活不變?問完這問題之後, 要處理的問題, 就會容易一大半了. 

祝大家好運氣, 對方願意放棄港式生活, 用另一種生活方式到外國生活.

3 則留言:

  1. JJ 先生的標題好吸睛!
    住我們這邊絕對沒問題,不必放棄港式生活也可以

    回覆刪除
  2. 如果這位女仕來我這裡加記滿地可之後, 我一定會好虧欠佢, 令佢生活咁樣受到重大轉折呀......
    太多考慮了,如果合眼緣, 不妨拍吓拖先, 情到深時,什麼也不成問題的

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉..... 見盡一切情深故事, 但不理志, 咁就

      刪除