2020年12月15日 星期二

校腳走佬系列 7 唉..... 大家過到來後, 千祈咪心急! 咪同人嗌交!

嗱, 各位, 如果大家唔係用投資移民身份, 過去外國的話, 過到去後, 就千祈咪咁心急! 尤其開展生意呀! 最緊要睇清楚, 諗清楚先好去做.

事源於..... 我今天見到有同胞出POST, 用$1元加仔來出讓便利店呀! 查番佢間野的登記, 係用三個姓氏來命名的發展公司! 即係這班人係三個家庭, 諗住賣來開展生意. 只是佢地初來, 唔知頭唔知路, 便利店十分困身, 一日由8AM 到 10PM, 困足14小時, 即係由睏醒到睏覺, 都係係度坐監呀! 平時已經唔好生意, 一到疫情下, 佢地生意額跌到傻左! 所以, 現在1加元來賣盤, 更可能只是賣出1/3股權而已.

幾年前, 我曾經講過我屋企左近, 果間同胞開的便利店, 先唔講佢D生意, 只係佢部豪車維修費都唔少錢啦, 都唔知要賣幾多支汽水才賺到番來. 前幾年仲聽人講起佢, 這同胞同其他同胞講, 佢在高級本地人區開便利店, 更在別人面前充作有錢, 暗示佢自己生意唔憂做(實情係佢當時想賣). 唉, 好心啦, 其他同胞初來報到, 才會俾佢呃到, 我這些老華僑, 每次行經過佢店面, 都數到有無車停係佢舖頭門前, 佢一個月做到幾多錢生意, 估都估到佢能否大富貴? 

還有, 大家來到後,  千祈要避免同人嗌交, 因為一嗌交就會分心, 撈世界賺錢呢, 當然要集中精神啦. 最近多倫多有港式餐廳在門口告示叫人: "在X漢不明肺炎下, 請戴口罩". 咁就俾一眾同胞圍攻了, 並去迫令當地警察調查"歧視", 有些同胞更加出言暴力威嚇,  當然查歧視, 一定無查暴力案件咁快嘛, 歧視最多咪罰少少錢, 暴力威嚇就要留案底或坐監, 或俾人驅逐出境嘛!

當然, 我JJ可以好肯定同大家講, 加記D同胞現在個個好大鑊呀! 以前班人成日出POST約人出去遊山玩水, 現在成日出POST來撲水! 其中原因, 大多係這些同胞太心急, 又唔避免同人嗌交, 本來又唔係有錢, 現在生活點會唔每況愈下呢?  

PS: 講到這裡, 又令我想起我以前去果間唐人教會, 當中有些人十分好的, 但有些人別有用心, 去教會都唔係慕道, 唔係敬拜神, 專係人地身上找是非, 肉碎裡挑骨. 我JJ一向都避開這些麻煩人. 只是我一唔去這間唐人教會, 我JJ這麼多年來, 發展得十分順暢! 咁快就可以提休唔洗DO. 即是證明一點, 就算避開麻煩人唔同佢地嗌交, 但成日見住, 都會影響到自己的發展和命運呀. 當然, 這些人喜歡同人嗌交, 唔做好自己正事實事, 一到現在疫情逆境下, 就一定個個大大鑊, 無好下場了.

所以, 一句同大家講, 移民來到, 唔好心急, 唔好嗌交, 專心做好自己實事正事, 慢慢有恒心去做, 一步一步來, 咁就人生必定會順順利利呀! 這點, 我JJ可以寫定包單俾大家!


沒有留言:

張貼留言