2020年12月10日 星期四

校腳走佬系列 4 有乜好買來帶過去?

這個嘛..... 一切家具廚具呢? 未必岩用喎..... 過到去才慢慢買囉..... 電飯煲? 外國大多都有得賣, 除非好山卡啦D地方囉. 而且, 好多西人都有用電飯煲呀, 頂多唔係上網買囉! 我有次去玩, 係美國猶他州摩門教徒小城鎮上的WALMART, 都有得賣呀! 都只係20皮美金囉!

衣服鞋襪? 我建議大家頂多帶2-3套到埗後幾個月的衣服外褸去著, 之後再係果度買囉! 因為香港買, 未必岩當地環境和氣溫囉! 尤其鞋. 香港D價錢可能仲貴過果邊呀! 全綿內衣衫褲+襪, 就執半打1打過去. 不過輕果D就可以香港買, 例如: 買幾套散汗衫褲風褸, 大多數薄果D, 香港會平D, 好似加記滿地可咁, 一年總有1-2個月著得到.

貴價傢具? 如楦梓/紅木等等, 咁就要係果邊先買左屋, 知道呎吋, 才好買過去呀! 不過, 好Q麻煩, 古董傢具唔好用呀!

中國人食品? 海味蔘茸? 果邊都有, 但一定會較香港貴, 如果有空位, 帶少少去, 第一年未搵到地方買之前, 有D食下. 

首飾古玩? 哈哈哈, 這個呢, 如果大家已經有, 就帶埋過去, 記住上飛機要跟身帶呀. 買呢? 就隨意吧, 始終留多個現錢係身邊, 都會好D咖! 除非好肯定帶到過去會升值囉. 我JJ自己好喜歡香港街邊D朱義盛呀! 哈哈哈, 一舊水有幾條假石手鏈, 帶到過去, 戴出街都幾威惶咖.

運動用品? 價錢應該差唔多, 尤其正牌果D, 不過, 我JJ喜歡鴨寮街果D散汗離背的背囊, 因為係香港本土牌子, 價錢一定比外國平好多(外國買果D, 唔離背呀, 好焗汗咖), 香港D散汗背囊100-200元一個, 相對我這裡加拿大最少40-50加元一個, 十分平呀, 買一個二個攞過去用, 頭5年都不成問題. 曾經在花園街買過10元一個的NECK WARMER, 可能香港叫頸咕吧, 之後我在加拿大零下20度出街用, 十分適服暖和, 可以放洗衣機洗, 但這些化學纖維的東西, 跟散汗衣褲一樣, 都不要放乾衣機, 在室內掛乾佢, 那就可以著幾年了.

電子產品? 價錢差唔多呀, 過到果邊上網買囉! 頂多去香港D"執笠倉"買1-2條手機線或一些輕便電子野過去呀! 行車紀錄視像頭, 或"特別"的TV BOX? 如果又輕又用得著, 就帶少少過去! 哈哈哈!

去邊度執野? 海味蔘茸 - 百佳或任何做街坊生意的南貨行(大埔福善里裡, 係最有街坊人情味呀) 運動用品 - 波鞋街就貴D囉, 鴨寮街/南昌街價錢都好街坊喎, 尤其行山杖, 30蚊以內, 帶枝過去以備不時之需囉! 衣服內衣襪 - 花園街/水渠道囉, 好平民街坊價呀! 唔會令自己OVER-BUDGET囉! 楦梓/紅木傢具 - 上環應該仲有好幾間呀! 不過好Q貴好Q麻煩, 用起上來唔好用, 我一定唔會買囉! 首飾古玩 - 唔洗問我了, 我唔識, 都係去上環囉, 朱義盛就隨街都有得買, 哈哈哈. 電子產品 - 當然係黃金鴨寮街果度啦! 各位, 以上這些地方, 都係我JJ每次回港, 不可不到的地方. 

還有, 執D零食過去囉, 以前我去開"零食最強", 不過執左囉, 最近D人講XX360唔係自己友, 嗱, 我以前都有去果度買, 再唔係麗姐囉, D咸濕野, 果度都好齊咖! 歐美開暖氣, 室內乾燥, 耐唔時整粒川貝黃皮囉! 再唔係係外國唐人街買包果凍/椰果, 耐唔時一粒, 都可以止咳咖喎!


沒有留言:

張貼留言