2020年12月17日 星期四

校腳走佬系列 8 D人回港拍拖容易 外國婚姻生活難!

哈哈哈...... 有網友仔係我前幾編BLOG文提議, 溫哥華有港式生活, 並好意勸我先拍拖, 咁就解決到很多問題! 

實在好感謝網友仔的好意呀, 只是我聽到的一個溫哥華故事, 就不是這樣了. 

這故事發生在溫哥華和香港喎! 男方是一個早年移民到溫哥華的港燦, 多年前, 又係好似我JJ咁, 回港時有朋友介紹, 認識了個在香港的女仔, 個女仔出身於香港草根區, 與個男仔移民前在香港係中產, 明顯上已經有很大落差了. 其實, 香港拍拖是十分容易的, 個男仔回去香港幾次, 個女仔就肯同佢結婚, 過去溫哥華生活. 

香港富人區, 個環境還似少少外國, 屋企樓下無車仔麵食, 要行遠少少, 但係香港草根或中產區, 一落樓下就有野食有野賣. 可以想像, 這女仔過到去溫哥華, 好唔適應呀! 乜野都要行遠少少, 尤其佢自己唔想揸車, 事事都要男方車佢去, 佢生活係溫哥華, 相比香港生活, 就一定會覺得好似坐監咁!

後事係, 個女仔跟個男仔離婚, 帶住個BB回港生活呀! 還好, 男方負責佢生活費囉! 

在我JJ遇見的我這一代的女性中, 做人處事, 全都是比較實際囉! 跟其他世代的女性, 實在很不一樣, 尤其上邊網友果一代. 我JJ這一代的女性, 很多甚至來"教育"我JJ做人實際少少, 所以我JJ想事情, 想得較實際. 我跟我D阿哥咁有激情, 好大分別, 主要因為我遇見的那些女性吧!

其實, 生活在加國的人, 回香港幾次來拍拖, 之後結婚, 這些婚姻大多不會穩定呀, 始終男女雙方的人生和想法, 都是南轅北轍. 現在香港咁情況, 人人心急想走, 結婚係容易移民走人呀, 不過後果可以係好恐怖喎! 大家有親戚朋友, 無論是身處香港或外國, 都提醒佢地不要用結婚來做走人的捷徑呀! 

PS: 可能在另一個世代裡, 靚仔在拍拖時, 係有用, 不過, 唔係我JJ遇見果D女性囉! 我JJ遇見到果D女性, 大多覺得靚仔會走來俾麻煩佢地囉, 只是她們又唔察覺到佢地自己好論盡, 唔察覺到實際上是她們自己俾麻煩男方, 或許她們甚至認為女方論盡/麻煩係應該的, 男方應該為佢地包攪掂! 所以, 這些女性D男人, 個個都一事無成, 人生去到中年, 個個都未能最少做到財務自由!

我JJ離開父母, 出來讀大學時, 最少都識煮煮飯, 執執屋囉! 已經擺到明, 我係果D唔會俾麻煩女方的男性, 擺到明, 我父母一D都唔會重男輕女, 單單家庭教養已經勝過很多人了. 無得講, 我JJ遇見果D女性, 係咁實際就係咁囉! 也令我JJ一D都會抱著幻想來拍拖或結婚!


沒有留言:

張貼留言