2020年12月30日 星期三

不理解當地社會實況, 一定係二等公民!

最近突區有新聞報導, 網上有一群自稱係"愛乜愛物聯盟"的人仕, 由突區回去上邊人口密度較細地區來避疫, 當然要隔離14日啦! 咁, 大佬你地係跨境隔離人仕, 上邊任何官員一聽境外隔離人仕, 那敢餒慢? 當然就會嚮起警覺, 一切要從嚴+高規格去處理, 就唔可以同上邊本地人一齊係同一酒店隔離啦! 當然就唔可以用佢地本地人的收費了. 

還有,  涉及任何境外隔離人仕, 如果再係這群人中擴散開去, 鳥紗不保呀! 所以, 接待這群境外隔離人仕的人, 當然不會是普通酒店服務員, 而是當地主要官員的嫡系維穩人員(係呀, 每個地方官都有佢地一班嫡系子弟兵), 接待的地點, 也不會是一般的平民酒店, 而是招待他們自己友的地方.

當然, 就不可以用一般酒店的服務水準來相比, 什麼膳食不夠乾淨, 唉, 大佬, 你地班友叫旅遊避疫, 人家心裡卻稱呼"非常時期"呀! 識做D啦, 班友可唔可以嚐試去自己攪掂呀? 自己帶埋D罐頭/米/電飯煲一齊上去, 盡量唔好靠當地D支援, 現在人家係認為"境外麻煩"燒到入去呀! 

可以想像到, 這班"愛乜愛物聯盟"心裡係認為上邊乜事都無, 一心相信媒體的表面報導, 仲諗住上去用旅遊性質咁來避疫喎! 

唉..... 這個就令我想起我係突區果D藍絲舊同學, 上年係咁不加思考地, 猛轉D媒體表面報導俾我, 令我最吃驚的, 係果單政府電台記者, 被稱作拿起地上磚塊去砸D執法人員, 乜原來突區社會矛盾咁大, 攪到我立刻決定唔會再計劃"將來回流". 佢地有不少人係公墓完, 將來咬糧時, 如果無人係突區置業安居, 佢地食西北風呀? 佢地一定以為突區政府大把錢, 去擦鞋後, 就會養佢地過世, 生養死葬?  

我這班藍絲舊同學竟然可以無腦到, 轉發人家無蒙面走出來互掟磚頭的視頻, 當然我第一時間勸止佢地: "有乜人來報復的傷亡或刑毀事件, 佢地要負責任了."

11月中突區仲係零數時, 我發個專講國內旅遊的YOUTUBE視率俾佢地, 話上邊有大機場個旅遊碼變左紅色, 叫佢地係突區要小心D, 始終上邊D人知道上邊規舉, 我地一眾港燦唔知, 就多D睇住人家點做野, 話澌上邊咁近我地港燦, 點知這班友又係當我發嗡瘋! 

好啦, 今個月初, 我又發個專講國內旅遊的YOUTUBE視率俾佢地, 視率講D YOUTUBER 個個都返澌屋企, 唔再四圍去拍旅遊視頻了. 我同佢地講, 如果上邊報無係真, D YOUTUBER 就唔會個個走澌返屋企唔出視頻, 我仲叫佢地唔好四圍去, 包括返去上邊避疫呀. 

嘿, 這班藍絲舊同學中, 全部係去教會的, 佢地成日都講我性格上有這個果個問題. 每次佢地一講我D性格問題, 我就同佢地講, 我現在早早唔洗再做可以退休了, 叫佢地先自己顧掂自己. 

上邊個報導"愛乜愛物聯盟", 講得好清楚, 無腦D人淨係識得念書, 喊口號, 靠擦鞋, 諗住可以局到人地來攞D著數, 好啦, 現在大鑊了, 可以講得係進退圍谷了, 走左入條死路裡頭.  

沒有留言:

張貼留言