2020年12月8日 星期二

校腳走佬系列 3 乜原來網上有咁多奇葩問題喎!

外國水質好硬, 會生石喎? 

其實, 水質軟硬=酸碱度, PH呀, 水太硬或碱性太高, 加D野落去中和番佢囉, 所以, 水質係跟供水廠有關, 要看看水廠那城市有多少BUDGET放落D供水度了, 城市越大, BUDGET 越多, 供水的水質就越好呀! 加國大城市如多倫多/溫和華/滿地可/渥太華, 供水水質十分優良, 我親戚來多倫多第一天飲水喉水, 就已經愛上了. 但係一D小城鎮呢, 一來BUDGET少, 二來取水的水源無乜選擇(大多係中部草原或農村城鎮), 水源D水本身已經好硬(大多係內陸湖D湖水, 唔係流動的河水), 要放多多錢落去中和佢, 咁唔係水質差囉! 其實, 人生石呢, 係同食物有更大關係, 大多係高脂高膽固醇的食物引起, 而不是食水的酸碱度呀!

水質硬, 會令到脫髮呀?

很多人講, 住係外國耐, 水質硬就會令人脫髮呢..... 我發現一事, 水質只係其中一個原因, 不過唔係主因, 我發現主因係.....D 人天氣凍, 唔載帽, 尤其出外, 氣溫冷下, 頭皮的血管會收縮, 來減少體溫流失, D血唔流向頭皮, 頭皮下少左血來供應D養份, 當然就會供唔到咁多頭髮茂盛生長, 就會脫髮囉! 去到外國, 唔好扮壯扮有型大隻佬, 載頂帽, 嗱, 我自己住加記咁多年, 無錯, 頭髮係少左, 不竟人老左嘛! 但都仲有好多頭髮呀! 比同年留底D舊同學, 都仲係好多頭髮!

 點解突區D水質唔同外國?

果次我返來突區睇突區博物館, 就有講解了突區地質的形成了, 突區個港口, 原來係個火山口, 中間凹左就係火山口中間, 而D山D陸地, 就係火山最外圍了. 咁, 突區和左近地區係火山群, 好好多火山呀, 成塊地都係火成岩, 火成岩唔係多硫磺囉, 硫磺唔係酸性囉, 所以突區和左近D水, 就係硫磺酸性水囉! 咁, 碱度低之下, D水質就係軟囉. 同外國D碱性水質唔同囉!? 不過, 樣樣野, 有辣有唔辣喎, 水質硬呢, 我JJ係外國係唔會有熱氣這家野喎, 不過, 我返來突區, 飲D硫磺水, 第6-7天就已經熱氣攻心, 要走去煲菊花茶了, 哈哈哈..... 仲有呀, 我JJ係外國D衫, 著1-2年都唔會點甩色咖喎, 但攞番來突區, 洗10次8次後, 就開始甩色呀, 當然係拜突區D硫磺水所賜呀!

外國天氣飲食, 容易整肥人呀?

發現一事, 外國好多港燦, 後生初來到時, 原本好瘦, 但係唔喜歡著衫, 喜歡扮有型去追女呀! 佢地身體感到唔夠暖, 咁唔係俾個訊號佢地身體, 叫身體儲多D皮下脂肪, 咁唔係變肥囉! 所以, 這班友追到女友之後, 個個變肥左, 就俾人飛了, 都係一樣食白果呀! 所以, 係外國, 著多件衫, 俾身體常感到暖和, 身體就自然唔會不斷感到餓, 也不會變肥了. 我JJ體重呢, 同我初來加記時, 無乜點變呀! 都係因為著夠衫, 夠暖囉!

3 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 外國天氣凍會食多D東西, 所以會月巴
    聽說用蠔SHELL過濾水, 可去走一些礦物質, 唔知是不是會變SOFT WATER?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未聽過蠔殼做濾蕊, 濾蕊大多是石化纖維和適合當地的中和劑, 即是把水硬變得中性一點.

      刪除