2021年1月10日 星期日

後當奴友時代?

 好啦, 當奴友終於都承認敗選..... 

大家若要想知後事如何, 先要問問..... 

1. 如果老美有深層政府, 老美3億幾人口, 政府公務員最少幾百萬, 當中話事果班, 無十萬都有幾萬掛, 誰個政府能收買到咁多人? 老實講, 我真係唔相信世上有咁奇的事, 尤其老美唔係高度中央集權係幾個人手上喎. 

2. 老美總統可以揸澌FIT嗎? 唔得囉, 唔只政府裡有大批技術官僚受到政府行政法規所限制, 總統要用錢去做野, 都要問準參眾兩院俾錢去做, 唔好再講話要參眾兩院批準總統去做了.

3. 老美大選後幾年內, 能否改變當奴友現在的政策? 又唔得囉, 雖然老美眾議院議員剛剛全部從新選過, 但係參議院只有1/3選員改選, 而且仲係每2年重選1/3議員, 其目的, 係確保現行的政策的可持續性, 唔會因為一場選舉後, 政策變成朝令夕改. 最少要等再過多2年後, 才會有希望小修小改吧!

4. 大科技公司能否控制老美政府? 大佬, 抛個身出來下海經商, 都係為到幾個錢姐, 叫班科技佬唔下海, 而係跌海去從政, 你咪攪佢地啦! 現在禁人地D留言, 都係為到自己搵銀姐, 從政這家野, 都留番俾果D玩開D政客好了.

5. JJ 你話老美咁又唔得, 咁又唔得, 究竟乜野先得? 哈哈哈, 答案係...... 肅規曹隨..... 老美根本就係有一套長期的國策, 係基於長期人口結構/生產力/科技/資源/環境的參數去定國策, 跟佢對家果2個百年大計, 根本就係一模一樣的事情, 分別係..... 佢對家講到出面, 老美唔宣之於口中, 哈哈哈..... 老美這些長期國策, 是國家機密來咖, 我JJ本身就一D都唔夠醒, 唔好講話叫我估啦, 就算講埋俾我JJ聽, 我JJ都唔會白明人家深遠的用意呀! 

好了, 最後一個問題我們應該要問, 當奴友4年主政中, 佢打亂左老美幾多長期國策? 有幾多係做對左老美長期國策? 照睇現在D人做到咁出面去影響選票, 我好信相, 當奴友打亂左唔少老美長期國策喎! 我JJ懷疑著, 照老美長期國策, 在突區原本唔會咁出牌咖喎! 對北極熊又唔會咁出牌! 咁..... 來屆老美政府能否重回老美長遠國策? 其實, 上邊老共有一點講得好岩, 老美要鉗制老共的擴張, 當奴友基本上, 係想去達成這個老美長期國策, 但係當奴友用D方法, 唔同其他老美傳統政客囉.

PS:  大家可能會想問, 突區會點呀? 經濟會點呀? 嗱, 我JJ無咁好野睇到20-30年後了, 不過, 這幾年裡, 突區點都唔會太差, 總會比上邊好很多的. 不過, 過左這幾年, 我JJ真係唔太肯定會點了! 

我一向叫人, 趁仲係旺場, 就要諗定退守條路, 唔好到時才臨急抱佛腳, 如果大家自己恐怕將來會比現在這幾年更差, 咁就要諗定條後路了.

沒有留言:

張貼留言