2021年1月2日 星期六

我JJ在捐錢上呢!

 我真係未試過捐去政治團體, 真係要政治中立果D, 我才捐錢去.

咁, 我JJ大半生人都係加記住, 當然想法較接近加記D人, 人道救援這家野, 又真係唔可以有偏向, 無論誰人, 無論政治觀點, 無論種族, 都應該一視同仁喎!

我真係未捐過錢去政黨咖, 大多都捐去慈善團體和醫院咁咖咋! 我這裡有間猶太醫院, 初時我都唔敢捐錢去, 怕佢地想法有偏向, 後來我一見到佢地醫院裡D員工乜種族都有, 連包頭呀, 連頭巾呀果D人都有. 當中東開火時, 以色列國去炸伊朗時, 猶太醫院都是同樣地去照顧任何人, 包括伊朗裔的人. 在猶太醫院裡, 佢地只保留一個傳統, 就係猶太醫護間房的門口, 有個小盒仔, 用來裝猶太聖經裡D經文, 大多都係聖經申命記裡的經節.

我這幾年都開始捐去猶太醫院, 因為佢地無私照顧病患, 也正合上我JJ的宗旨.

大家都見到, 我JJ成日叫人審時度勢, 順勢而為, 趨吉避凶, 但我所講的對象, 從沒有黃藍之分, 從沒有陸台之分, 從沒有中美之分, 希望大家生活過得好, 有飽飯食, 生活過得美好無憂. 

 

2 則留言:

  1. Happy new year, Mr JJ.
    I've donated to food bank .

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, FOOD BANK 都幾好, 幫到其他人.

      刪除