2021年1月26日 星期二

面對著狂印銀紙和泡沫化, 我們應如何自處?

 我真是想問一個問題, 當泡沫爆破後, 什麼人和東西會留下來?

當然是社會上基本需要的人和東西吧! 

什麼是社會上基本需要的人和東西? 當然係衣食住行和生老病死嘛! 

任何關於這8個字的人和東西, 一天有人活在地球上, 這8個字都不會被人遺忘吧! 

不過, 當然要分清楚, 邊D過多, 邊D過少嘛? 邊D無乜發展空間, 邊D好大發展空間嘛?

大家一睇就知道, 泡沫化下我們袋中有錢, 應該去投資D乜囉! 係嘛? 我JJ唔講了.

只是我JJ只想同大家去思考一下, 狂印銀紙和泡沫化, 其實, 係造就左好多資金流去投資新發展的項目喎! 如果無狂印銀紙, 又點會有咁多錢去投資新科技新產品呢? 

所以, 誠如我JJ這些只會投資人們基本東西的投資者, 在這12年老美狂印銀紙中, 我係受惠於狂印銀紙, 真係賺錢比以前容易左好多好多! 因為多左新科技和新產品推出, 市場消費者又多左, 市場總消費額大左好多, 我投資的股票做基本民生, D股息多左, 股價高左! 

只是如果泡沫爆左之後, 股息收入最多係減半囉! 唔會影響到我生活的質素嘛! 股息收少左, 只會少左去買新股囉! 

所以, 大家不要誤認為, 在泡沬下一切所賺的錢, 都是不好不長久! 而是, 任何資金流向改善人類命運和生活, 都是美好的, 到了那一天爆破了, 這些改善人類命運和生活的東西, 都會繼續被人們所使用和歡迎.

PS: 幾年前買了隻黑莓, 買了後一直跌, 因為佢D手機業務瓜澌, 只剩番手機內的OS系統, 當時佢地用手機OS, 轉去做電動車的OS, 再加大數據和網絡交通. 佢一路跌, 我就一路再買來溝低個成本價, 溝到上年3月. 昨天一睇, 彈左好多, 而且仲會繼續被人看漲! 

嗱! 我JJ並不是叫人去買買買, 而是.... 在投資基本民生股後, 有了穩定的股息收入, 自己生活開始穩定下來後, 才可以有條件去做一些風險較高的投資, 如這些業務轉型的公司了. 

所以, 我JJ從不教人買乜股物股, 因為各人的情況和抗壓都不同, 只是真要問問自己, 當泡沫爆破後, 自己能否生活無虞? 如果無問題, 泡沫只會是自己一個助力, 幫助自己人生更上一層樓了.

沒有留言:

張貼留言