2021年1月16日 星期六

當奴友卸任前頻出招? 移形換影?

現在老美所發生的一切, 令我想起老胡上台後, 傳聞話老江係背後拍板一切, 好似架空老胡咁...... 

果陣時, 人人都傳佢地不和, 有派系之爭. 後來, 差唔多到左老胡主政後期, 老江才同人講, 佢躱在幕後, 係幫老胡開路, 替佢做那些最不討好的事, 由老胡去做那些外交風光的事. 後來, 電視上睇到, 老胡拖著老江手, 走出來上電視, 情同師徒一般, 情深義重, 義氣干雲. 令人想起老江最喜愛的昆劇中, 黑面白面的角色和劇情. 

今天老美又是否一樣呢? 哈哈哈, 我真係唔知道了, 我只係想問問, 老美D政客私底下, 係咪有計傾呢? 比如, 當奴友之前推果D政策, 老登上台後, 唔會同佢改, 但係當奴友現在要先幫老登做澌果D最不討好的事, 等老登上台後, 有一段長時間佢容易D做野呢?

還有, 明明一定唔夠票彈核當奴友, 都要開會來浪費時間? 是否是個對佢地選民的交代和假象? 正如現在老美制裁果D人咁, 其實對雙方整體戰略對峙, 都起不了重大作用, 實在是形而上之的子烏虛有做法, 對選民有個交代囉!?

令我想起, 宋朝時的金國崛起, 金國每次向遼國開戰, 都提到"七大恨", 講到遼國某重臣如何如何的不義無人格, 後來滅左遼國後, 捉到遼國果個重臣, 只打了幾板, 就放了; 後來, 果個重臣同人講笑: 佢係"破遼鬼". 所以, 現今我地突區上榜果D人, 大多都係俾人借佢地個名來用下咖咋!

好啦, 我JJ預計, 劇情會一切繼續呢, 不過, 走到現在這一步, 就算阿雜某某現在驚覺..... 奶澌野, 佢都已經無能為力了, 再走唔返去佢上任時果個環境, 再走過條路了. 一切已經太遲了, 潑水已經難收, 又戰又狼的大船, 都唔係1-2年就行到今天, 也不會1-2年後就當無行過, 現在係路上果班人, 一定會反撲得最激烈! 這些在路上的人, 一定會夾著其他人同佢地走下去了. 

PS: 突然想起一句, 失眾者寡助也, 即是, 失去眾人的協助, 就會顯得孤立和無助了. 看看老江老胡的黑面白面唱戲, 再看看現在當奴友老登的明爭暗助, 我真是覺得雜某某佢真係好慘呀! 不過, 命運已經阻礙左佢能夠理解到, 別人是來幫佢一把, 而非跣佢一腳! 就好似突區D民煮運動咁, 一直都係度幫佢擦靚個招牌, 等佢容易出去見人做外交, 集多D資回來過好日子, 佢偏要聽D讒言, 要來整突區, 係都要過以前佢上輩的苦日子. 所以, 點能夠睇好佢呢?



 

1 則留言:

  1. 集豬頭是提供滅共的黃金機會。
    隨時中國都係靠佢先可以做到真正「改革開放」。

    回覆刪除