2021年1月23日 星期六

打卡, 炫耀, 潮玩, 整容, 代孕, 棄養, 人生似水? 無定向?

現在有好多品牌, 都為95後或00後的消費市場, 開始定義是一個什麼的市場, 開始部署將來的市場推廣銷售策略. 竟然, 當中有D字眼係..... 打卡, 炫耀, 潮玩, 性價比...... 

呵呵呵, 其實, 這些市場推廣公關公司, 講左等如無講, 直頭同"阿媽係女人"這一句無分別!

點解? 嘻嘻嘻, 有邊個後生時唔係咁諗呀? 只是我JJ後生時, 環境唔許可, 諗下就得, 做就唔得嘛! 我JJ年青時, 真係無咁多閒錢, 又或無咁夠膽去借錢消費呀, 也沒有網上銷售平台減省成本, 來降低售價喎! 

其實呢, 人到左中年呢, 唔係話"打卡, 炫耀, 潮玩, 性價比"這些唔重要, 只是再沒有咁多時間來攪這些野, 就一切省左佢囉, D價錢貴少少, 有時都由得佢, 都係買少少姐. 打卡/炫耀/潮玩就唔會了, 因為人有人想法, 我有我想法, 去D靚景點, 拍張相出來, 唔係為左炫耀, 係為左自己過癮呀嘛!

不過, 社會上物質好了之後, 有些人做出一些問題出來, 有次網上有位上邊的女網友, 走來同我聊天, 聊左幾次之後, 就來問我借錢, 理由係佢想去韓國讀書, 我JJ真係唔敢相信, 大部份女性去韓國都係去整容, 而唔係去讀書, 讀書就應該去英語國家D大學啦!

係呀, 聽聞上邊有好多有錢人, 娶左個靚老婆返來, 但生左仔女出來後發現奇醜, 才理解到個老婆係人造美女! 這個本來都唔係什麼問題呀! 但去到代孕, 我JJ就開始有少少接受唔到了, 除非佢自己生唔到啦. 唔辛苦係唔會珍惜的, 尤其一個小朋友的出生, 係需要好好珍惜呀! 

最近上邊有位自稱一線女星的, 被爆出找人代孕之後, 竟因為跟男友分手, 就來個棄養! 嘩, 我好清楚這些事, 大多都係女方要男方供應佢這樣果樣, 雙方傾唔掂數, 就攞D小朋友來做談判籌碼! 好啦, 現在事件爆光了, 上邊媒體係官方強力主導嘛, 當然咁無天理的事, 所有媒體都會封殺這人, 好令佢可以安心返去湊小朋友了! 不用再咁煩, 要諗這樣果樣了!

我JJ那些"打卡, 炫耀, 潮玩"年代, 大約係香港果時囉, 好短, 幾年囉, 一過左來加記, 就要面對現實咁來做人了. 先問問自己, 這個是否自己心中所想的事情, 所以, 我人生比較有個方向去走, 唔會無定向囉. 不過, 越係"打卡, 炫耀, 潮玩"時間長, 人生就會越習慣無定向囉, 就會越容易到成年後, 一事無成了, 所以, 我想勸大家, 到20歲開始, 就要唔好再咁注重"打卡, 炫耀, 潮玩"了. 

如果我JJ去投資, 我就唔會投資係"打卡, 炫耀, 潮玩", 因為這些市場D消費者無咁多錢, 邊際利潤低. 要投資就要投資係主力市場, 有乜人可以避過"生老病死"呀! 而且, 一定唔洗靠估, 那些是必然的事, 所以, 人口老化下, 醫療醫藥唔少得.

PS: 不過, "打卡, 炫耀, 潮玩"又唔係無可取的. 我JJ前幾年, 去我這裡唐人街商店裡, 個老闆娘哭訴生意好差, 佢老公又過左身. 我幫唐人街商戶的方法十分簡單, 我這裡唐人街, 就在旅遊區旁邊, D人去旅遊區前, 一定經過唐人街入口呀. 我當時一到天氣暖和時, 就著得潮一點, 攞住杯珍珠奶茶, 坐在唐人街入口, 做做生招牌, 提醒經過的遊客, 進去唐人街內消費, 最少買個麭買杯奶茶出來, 如果可以令到D遊客進去食餐飯, 咁就無得頂了. 所以, 什麼事情都有兩面的, 善與惡, 內心善良, 出發點正確, 一切做出來的事, 都會是個祝福來咖!   

多年前, 我去那唐人教會, 耐唔時有家長來向我投訴, 話我好吸引D唔等洗的人, 入去教會. 咁..... 真係唔關我事喎, D人見到我入去教會, 跟埋我一齊入去, 就好似D西人跟埋我入去唐人街D理髮店和舖頭一樣囉! 其實, 我只係俾這些教會人仕一個試題, 看看他們是否真正明白真理囉! 有"唔等洗"D人入去教會, 俾機會佢地同人地講福音囉! 如果佢地企左係度唔做野, 淨係話人地唔知乜野係"去教會", 其實, 佢地係咪講緊佢地自己呀? 我JJ當然唔方便去同"唔等洗"D人講咁多啦, 係咪?  

沒有留言:

張貼留言