2021年1月6日 星期三

我JJ如果穿越返去..... 以前移民來加記時, 會有乜唔同做法?

 1. 唔好船頭驚鬼, 船尾驚賊 - 係呀, 大家咪騰雞喎, 唔好成日都驚自己會唔掂, 我最後悔係移民後果十年...... 太驚青騰雞, 成日誤以為自己唔及人地, 其實, 無野難得到我地港燦咖喎. 最重要係肯落心機, 肯擺時間, 專心咁去做好事情佢, 以我地個個港燦咁醒目, 咁識走位, 一定會掂的. 

2. 後悔學野學得太慢, 成日都諗住去嘻呵HEA, 唔想做, 唔想去諗野, 成日掛住照鏡, 諗住去吸睛, 哈哈哈, 其實, 如果我當初越早就好進取, 就越早越快可以提早退休, 因為越早之前, 加記這裡D人越懶, 越喜歡出街消費, 越唔會儲錢, 我地唐人來到越早, 越快搵夠錢上岸唔洗撈!

3. 唔應該咁遷就身邊果D人, 包括我以前去果間唐人教會, 首要對方來尊重自己. 如果D人初相識就來指指點點我, 批評我, 這些人若果不是失敗者, 就係別有目的, 居心不良, 就要疏遠這些人.

4. 當我睇返我果個好多女人黐埋去的親戚, 我才發現, 原來..... 我親戚果D女人, 個個都有個錢, 越係生活得不錯的女性, 越係願意對男方付出, 越係包容到男方D小缺點, 越唔會事事指望男方為佢地做野. 相反, 我JJ來加後, 遇親果D女性, 大多都係無水, 個個都指望男方付出多多, 唔會包容到男方小缺點, 越係想男方同佢做澌佢D野. 所以, 我JJ並不是勢利眼光, 而係唔好俾D麻煩人來麻住自己!

5. 唔好這樣又學D, 果樣又學D, 一係唔學, 一學就要學D能夠搵到錢果D野. 我初來滿地可時, 有朋友同我講佢做網絡交通管理, 仲時不時講講佢D工作性質, 有心想找我出錢幫佢創業. 只是當時未到火路, 唔似現在興大數據/網絡流轉咁HIT咁火紅, 我當時知道, 學左佢D野, 當時未必會有用, 所以我去自己學D BIO TECH, 單單識到用來去做投資, 咁就夠了, 話哂我唔會落手去做咖嘛! 不過, 換轉今天, 我可能會去學這朋友D野了, 只是都過左咁多年, D人破產都可以破左幾次啦, 咁早學, 真係無用咖嘛!

 

沒有留言:

張貼留言