2021年1月29日 星期五

現在有異動, 我JJ就無再買新貨了.

指數無異動, 但一些個別股, 就有了.....

話說老美有隻股叫GME, 係做青少年果D電子遊戲, 係每一個老美成年人的童年回憶, 咁即係夕陽股了. 

既然夕陽股, 就有人打算沽空佢, 以圖將間公司折骨圖利, 只是老美一眾中年人聽到, 都感到十分冒犯, 就有人走出來, 呼籲大眾買入來做長倉, 來夾高股價, 來夾死果D做空的基金大鱷. 

初頭, 基金嚏以鼻息, 認為一眾散戶, 點會成事? 不過, 股價由長期的$20以下, 3個星期暴升到最高價位的$413, 嘩哈哈, 這情形下, 攪到基金佬背後的大老闆, 要注資15億...... 

不過, 我JJ一向相信"無鬼唔死得人"的陰謀論, 唔係基金佬有內鬼, 就係班散戶背後有別一班基金佬撐場, 班散戶只是一個烟幕吧! 

初時, 我仲以為係..... 有大老闆對GME這些童年回憶企業, 遭人沽空來折骨出售, 感到十分憤怒, 要出手來教訓一下某些損人利已的人. 

但係, 前日有幾隻股都係咁, 其中一隻係我隻黑莓喎! 嘩哈哈, 前日一日升左$10, 只是壇花一現, 股價在$26-28的時段, 只維持1粒鐘都唔夠, 咁就無左了, 本來我JJ想沽出一部份, 收番澌D成本番來, 就諗住坐貨坐到尾, 點知出街買餸返來一見, 已經過左廟了. 今天企番係$15, 好啦, 無相干, 我慢慢等囉! 都已經有賺, 就好安心了. 

可以看出, 在市場資金水浸下, 好多人手中有錢唔知點用, 就去做 - 沽空和反沽空, 更有D人條氣唔順, 就乜都做得出來. 

只是呢, 這些活動只能做係老美果D三四線股囉, 始終老美市場有人做睇場嘛! D人唔敢亂來! 不過, 大家真係要準備未來來緊的波動市場了, 始終已經開始來料了.

PS: 大家都睇到, D人條氣唔順, 會出來暗中整古人, 由$20夾20倍去到$400+. 我JJ有D擔心突區情況現在咁改法, 無視佢地以前作出的種種承諾, 令到好多基金佬連夜挽屐走佬喎! 其中的怨氣, 比督破人家的童年回憶, 更加嚴重, 只是人家唔會當面反枱反臉, 但係暗中就.....

只是突區現在睇場果班人, 都開始走佬啦, 來接替佢地睇場果班人, 哈哈哈...... 人家無面俾喎, 有大龍鳳了! 祝那班滿懷高興, 諗住落來高升(接替果D"信唔過"的人), 好運好運好好運! 一個唔好彩, 俾主上誤會為通蕃賣國, 導致國家外匯蕩然無存...... 

致於我地一眾港燦呢, 真係唔好俾人誤以為我地同某些人站係同一邊了, 好易俾人殺錯良民咖!


沒有留言:

張貼留言