2021年1月22日 星期五

不要誤以為全世界不再一樣, 只是我們走在新的人生軌道上......

突區不再一樣了, 不再是我從前最初認識的...... 我以前成日同人講, 當上邊和老美的關係不再一樣時, 世界就會不再一樣. 當時, 我所指的世界, 當然不是整個世界, 而是我們港燦所賴以生活的港燦世界. 將會不再一樣了. 

現在有些人徬徨了, 不知道將來的路怎樣行! 是的, 這是一個新的人生軌道呀! 我JJ不是單單講黃呀, 藍都係一樣, 徬徨著那將來他們不熟識的社會環境呀! 唔同左老細話事, 唔同左班官講野, 唔同左搵銀財路, 唔同左發達方法...... 不過, 搵銀同發達, 如果仲可以的話, 將會無以前咁容易了, 所以, 有些人擔心起上來. 徬徨起來, 想放棄以前走開的路呀!

其實, 我JJ移民加記的經驗, 可以幫到大家, 因為同一樣, 我人生當時要走上別一條軌道呢!...... 我們做人做事, 都係要對準自己個心而去做囉! 千祈唔好老是想著去討好別人, 盞在這新的人生軌道上, 變得迷失方向呀! 唔好怕囉, 我來到加記後, 自己做好自己事, 煮好兩餐飯, 顧掂自己身體健健康康, 精精神神, 人生本來就係好簡單咖咋! 走下走下, 條路就會走番順左, 現在我再回頭看時, 我可以同大家講, 世界並沒有變過, 只是我們卻去走左別一條人生不同軌道之嘛!

今年3月起, 我買入左果D股票, 係咁升呀升呀, 真係從來未試過, 隻隻都升高, 以前總有一兩隻跌眼鏡嘛! 不過, 這不是代表, 世界變得容易左, 單單看世界各地都封城, 我這樣都不例外, 晚上八點後, 就叫D人唔好出街, 否則就有牛肉乾食了. 所以, 世界仍然都係不容易呀! 不過, 大家放心啦, 我地有毅力有耐性咁慢慢行, 條人生路就會越行越順咖啦! 唔需要做一些對唔住自己的事喎!

我人生走到現在, 其實我週不時都懷疑著, 賺到果D錢, 到洗果時, 可能果條友, 未必係我自己喎! 哈哈哈..... 所以, 我JJ現在心裡只想著自己父母的健康, 讓他們過多一天健康快樂的日子, 就賺左一天了, 人生原本就係咁簡單咖咋!

好啦, 我JJ講左咁耐, 都係想...... 安大家的心, 叫大家唔洗怕, 世界都是一樣的, 只是我地走條新軌道囉!

 



4 則留言:

  1. 人生好似Interstellar套戲咁, 自己今日的付出可能係成就下一代的將來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我係低估左加國搵錢機會, 又或, 這十年來加國容易搵錢左!

      刪除
  2. 由於美國瘋狂印錢, 只要肯投資股/樓,揾錢係易過之前。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當初擔心老美政策主導市場, 擔心佢朝令夕改, 點知一印銀紙就印到今天, 所以, 始終都避免靠人家印銀紙來搵錢, 大多是靠新科技新產品.

      刪除