2013年12月4日 星期三

2013 秋遊第4天 1

哈哈哈, 親愛的朋友仔, 大家來回應左我後, 唔知點解我係大家果個相片上, 我去唔到大家個BLOG度睇野喎, 大家可唔可以講俾我知呢? 好等我又去探下大家.....

噢..... 講番轉頭這天的行程呢, 是一個很長的旅途, 而且D景又係最靚, 行在UTAH州12和24公路上, 這2條是有名的風景路. 

唔講了, 就咁單單俾那裡四圍的牧場相大家睇睇, 都未入到國家公園, 大家就知道有幾靚了.






































4 則留言:

  1. 好似見過有電影在此取景噃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是嗎? 那裡應該很經典的, 非常地道美國氣息, 電影取景應該十分平常

      刪除
  2. 是嗎? 那裡應該很經典的, 非常地道美國氣息, 電影取景應該十分平常

    回覆刪除
  3. 最後一張照片,屋後山坡的石頭會唔會碌落山架?雖然我知間屋離山坡地好遠,不過睇到都牙煙!

    回覆刪除