2013年12月23日 星期一

2013 秋遊第6天 4

吖, 下了幾天雪, 屋企門口都積著厚厚的雪, 鏟了又鏟, 快要無位來放新下的雪了..... 幸好我後生夠力, 鏟完雪後, 只雪貼脫苦海來舒緩肌肉痛, 就沒有事.

我這裡比多倫多好少少, 多倫多那邊落冰雨, 雨落到地面變冰, 積在電線杆上, 就容易壓壞電線杆造成停電, 多倫多有很多地方停電了, 我這裡北一點, 凍一點, 雨點未下到地面已經變冰珠, 只是地面少少一點的積冰, 鏟起上來十分重呢.

無獨有偶, 今天D相又係同雪有關, 係雪山呢.... 看看峽谷和奇石後的雪山.





































































6 則留言:

  1. Wow... nice!!!

    What will you do for Christmas?

    回覆刪除
    回覆
    1. 吖, 一個悶囉, 外邊凍到死, 都無乜諗住去邊咖....

      朋友仔, 你有乜好提議呀?

      刪除
  2. Merry Christmas & Happy New Year! 天氣咁凍,不太可出外,會不會悶?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實住慣香港的人, 移民來到初時, 真係會好悶, 但係生活久了, 就發現屋企有執不完的家務, 和生活上各種各樣的知識要學, 咁就唔會再悶了. 如果現在要我回港, 每星期都要應約出來見朋友, 或者我還不太習慣呢.

      刪除