2013年12月28日 星期六

2013 秋遊第6天 5

這天嗱喎, 行到我傻左, 揸車揸到我嗦哂氣..... 噢..... 真係唔可以唔認自己體能差左, 就前年之嘛, 我一個人行左35天, 現在第6天就開始嗦氣了. 

這天最後的景點係行 UTAH州的279公路, 係沿住條河走的, 一句講哂.... 靚絕..... 









嘩..... 大家睇睇, 當地人民風喜歡爬石, 我都以前玩過, 不過無佢地去到咁高級別, 我只識D基本動作和技巧.



大家有無想過, 整間屋係果度, 其實夏天真係唔錯, 風涼水冷, 又有週圍岩石攩陽光, 一天哂極都係幾小時, 不過冬天就凍凍了.,.... 那裡比我這裡還凍呢....



大家有無想過揸四驅車上山落水呢, 我都有諗過, 不過, 我得一條友, 慢下手係野外架車死左, 平日又無乜人行經的話, 我就慘了.





大家有無想過, 印第安人都有曾灶財這些的人, 而且幾百年後的今天仲係變成歷史文物, 受到美國政府的保護呢.


















2 則留言: