2013年12月19日 星期四

2013 秋遊第6天 2

想講講我旅程上所行的路, 有些是十分危險的, 當然大家如果跟旅行社去, 一定唔會同大家行這些路, 只是我係個天不怕地不怕的人, 所以, 我就.....

大家睇相中那線淺色線, 當然就係我行過的泥路


但係上到去頂, 回望番轉頭, 才知道條路起係懸崖邊.





































4 則留言:

  1. JJ ,
    Kanis 終於有點時間過來探探你了!
    原來你去了秋遊,相片很美很美.....有機會我也要去看看,拍拍靚相呢!
    Kanis剛剛才開始好好整理網綕,現在Blogspot 及 Xuite 也有用,但發覺Xuite的功能似乎比較好用....這星期會嘗試兩邊效果,再決定實際基地呢!JJ 有否在那邊開account呢?Anyway, keep in touch ~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀, 真是十分奇怪, 明明覆了你, 轉眼唔見左, 唯有再覆多你一次.

      那裡其實並不太難去, 只是一個人比較辛苦和困難, 而且我想你們女仕會比較喜歡結伴同行, 還有我在那裡差唔多有高山反應, 要每天食片ASPIREN來降血壓.

      其實我BLOGSPOT, 都係跟大隊, 只是搬來後, 好似斷哂以前D網友咁, 如果XUITE裡, 我可以碰番以前D網友, 我又唔介意再搬竇口

      刪除
  2. JJ: 岩景好美,如果要爬上去就太辛苦了!怕怕! 祝你聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我講行上去, 查實係我揸車上去, 由架車行上去, 聖誕節你也快樂

      刪除