2013年12月17日 星期二

2013 秋遊第6天 1

真係未試過咁可惡, 12月中, 剛剛開始冬天, 連冬至都未過, 就已經凍得咁淒涼, 今晚己經係第5天凍到零下20度以下..... 恐怕今年的冬天, 將會係一個漫長而又嚴寒的冬天, 而我要跟冬天艱苦鬥爭下去, 直到3月中..... 嗚.... 嗚.... 嗚.... 將會係一場歷時4個月的苦鬥. 

好了, 因為我父母每年都會回港避冬, 留下我一個人在這裡藕..... 吖..... 好慘呀我, 

唔講慘情的事, 講回我這天去左邊. 嘩..... 吧閉啦, 去左2個國家公園, 1個州立公園 和 2條靚靚公路. 不過, 就行到我傻左, 亦都攰到我傻左......

下邊這個叫 CANYONLAND 國家公園, 故名思義, 即係講峽谷由平原被沖蝕下的過程.....

嗱嗱嗱, 原本平原來咖, 初時被沖蝕成少少的坑



之後, 當然越沖越大









































沒有留言:

張貼留言