2013年12月11日 星期三

2013 秋遊第4天 8

睇怕以我現在出相的速度, 到聖誕節都未必出得完了, 噢..... 唔怕啦, 如果大家鐘意我D相, 慢慢睇落去.

今天講呢, 旅途上一個得著. 

之唔係有好多香港女仔, 好鐘意旅行時, 帶埋公仔去, 仲同公仔係名勝裡影下相. 

這天俾我見到呢, 原來唔只香港女仔喜歡咁做, 原來連西人阿婆都鐘意咁做, 這個就係一個西人阿婆放係度的公仔, 仲叫佢個阿伯老公同佢和公仔, 係個牌之前留影. 

哈..... 我當然唔會咁缺德, 影埋阿婆啦, 但係佢隻公仔LU喎, 我當然唔會放過.



2 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔知喎, D女仔的玩具, 我唔多識呀, 不過, 隻公仔條頸巾應該係個阿嬤自己加上去

      刪除