2016年3月2日 星期三

加國冬天之一景

好了又到三月了, 最寒冷的日子已經過去, 今天日間應該0度, 但會下著冰雨或冰粒, 出入也不太方便.

談到下雪後, 總要清雪, 我家門是自己鏟和用公司大車來鏟, 已我出租物業的停車場, 就用這些公司的車來清理.

不知道可不可以叫鏟, 可能可以叫做噴吧,


2 則留言:

  1. 挪威北部都係呢種噴雪車, 對於我呢啲亞洲人嚟講, 覺得新奇又有趣。
    但我明白如果長年住呢啲地方, 落大雪時就好不便喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 小心一點就無事了, 而且對雪靴好重要, 本應我那對一早已經要丟, 但因為諗住著到季尾才丟, 所以才滑倒.

      刪除