2016年3月24日 星期四

加記營商環境: 又迎來新一波華人投資移民了.

今年2016年, 加國新政府上台數月, 擺出歡迎移民的姿態, 計劃放30萬人移民來加國. 

其中少不得的, 當然是投資移民了. 

前年, 我那些出租物業2旁的物業, 被一個國內人買下了, 最近才知道, 上年佢又在我旁邊買多一個(真係好似買蛋撻咁喎). 來看, 我那些在他中間的物業, 他是志在必得的. 

他心裡想什麼? 我一看已經知道, 他背後有大老闆, 有大水喉. 

好吧, 我善價而沽了. 

為何個大老闆要買埋一堆? 因為容易管理嘛, 請一個人就管好哂了. 

之後, 個大老闆一定係想成立地產投資公司, 叫D新來的投資移民來入股, 等3年俾佢地交移民功課囉, 之後, 又再俾其他人交功課. 

這個.,.... 為何我會知道? 因為我以前都係咁想, 但係以前魁省攪獨立, 嚇怕了我家和其他投資移民. 那時, 有投資移民集體入股某酒店和茶樓企業, 不到三年就蝕清光每人股本25萬. 那個年頭是90年代中, 那時是香港一層樓的價錢了. 

不過, 投資實物磚頭, 一定唔會蝕哂股本的. 我家就有錢賺了, 而且仲係賺得唔錯. 

PS: 一些久不見面的朋友, 我又見到佢地出來了, 開著豪車著住華服, 相信他們是衝著這股新移民潮了. 我自己呢..... 都係開著那輛普通車, 不過, 如果賣到好價, 我又真係放左D物業佢, 以後專心照顧父母了, 都夠用, 唔再諗咁多了.

6 則留言:

  1. 恭喜Joesph 樓賺到錢 !
    聽講中國人買加拿大物業買到癲了, 所以是時候沽貨 !

    回覆刪除
    回覆
    1. http://www.zerohedge.com/news/2016-03-24/chinese-take-over-canadas-real-estate-market-buy-one-third-all-vancouver-homes-sold-

      刪除
    2. 對不起, 出了埠去玩, 咁遲才覆你.

      溫哥華和多倫多已經被炒起了, 但滿地可仍未, 可能也不會炒得起, 因為大多數人移民來到後, 又會搬走, 始終都是個法語城市吧!

      刪除
  2. 我睇漏咗呢篇呀,我都有興趣移民,好啱睇
    恭喜joseph先 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你如要申請移民, 現在就要快快申請了, 因為有很多國內人都想申請, 而且大多數配額都給他們搶了.... 哈哈哈....

      刪除
  3. 我睇漏咗呢篇呀,我都有興趣移民,好啱睇
    恭喜joseph先 :)

    回覆刪除