2016年3月26日 星期六

加國冬天裡, 怎樣用 "埃瘋"?

係囉..... 加國冬天咁凍, 要戴手套嘛, 戴左手套後, 點係埃瘋, 薯嘜瘋上督督下?

最近我買左2部新電腦, 全部都係可以係 SCREEN上督督下喎. 

現在有商人出左對專係 SCREEN上督督下的保暖手套. 

好.... 立刻拿出部 薯嘜瘋出來, 戴上手套, 試下得唔得先.

測試結果呢, 哈哈哈..... 係要好大力先至可以督到有反應喎, 噢....... 我驚我部野俾一陽指督得多, 會爛呀. 

我都係等多一陣, 等D人出智能機手套出得更好用時, 到才買了. 而且我渣車的, 係車內有暖氣, 可以除左手套才督部野嘛.




2 則留言:

  1. joseph, 我之前試過north face出嘅好好篤, 輕輕力已經接觸到, 不過好似薄過你相中嘅手套, 唔知禦寒能力如何, 你可以去望望 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, NORTH FACE出好多這方面的東西, 等我留意下先.

      刪除